Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016



Vincent van Gogh(Ολλανδος ζωγραφος)

<<....Αν ακους μια φωνη μεσα σου,......να σου λεει......
<<Δεν μπορεις να ζωγραφισεις..>>,
τοτε οπωσδηποτε  να ζωγραφισεις....και η φωνη.....θα σωπασει....>>.

παιδικες κουβερτουλες...αγκαλιας......πλεγμενες με το βελονακι


κουβερτουλα αγκαλιας




κουβερτουλα...σακος...με κουκουλα.....





Προσφορα...
για τη γιορτη  της αγαπης.....

που θα γινει τον Φεβρουαριο στην Αθηνα....

.για το ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ...........

και φυσικα....συνεχιζουμε.......


                                                                                                                      
                                                                                          ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ.........




ΒΙΝΤΕΟ....ΒΕΛΟΝΑΚΙ....ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥς..ΤΗς..kiki krochet..

...........

7 σχόλια:

  1. Ιριδάκι μου απ΄ότι βλέπω τα μαλλιά και τα κουβάρια τα ξεμπέρδεψες και έφτιαξες υπέροχες δημιουργίες με αυτά!!!! Σε ευχαριστώ που είσαι παρούσα και σε αυτή την γιορτή αγάπης!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσύ πάντως...ζωγράφισες!!!!
    συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ίριδα μου!!!!!
    Πάντα παρούσα με τα υπέροχα έργα σου!!!!
    Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίριδά μου υπέροχη η "αγκαλίτσα" σου.... πραγματικά ζωγράφισες όπως λέει και η Λίτσα!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιριδούλα μου τα λόγια σου και τα κουβερτάκια σου ζεσταίνουν την καρδιά !! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια !!Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αγαπη, οι κλωστες.. και τα χερακια σου έκαναν θαυματα με το βελονακι... Ιριδα μου... στην ιδια φαση βρισκομαι και εγώ.. και βεβαια συνεχιζουμε κοριτσι μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου Σαββατοκυριακο.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή