Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

DIY

5 σχόλια:

  1. Πράγματι Ιριδα μου δεν θέλει κοπο θελει τρόπο.. τι ομορφες κατασκευες.. ειναι αυτές που καθε φορα.. μα δείχνεις .. σε ευχαριστουμε παρα πολύ..να ηξερες μνο π΄ποσες φορες ανατρεχω σε αναρτήσεις σου να κανω πραγματα.. και να παιρνω ιδέες..!!! χαιρομαι καθε φορα που ερχομαι εδώ .. το μονο μου πρόβλημα ειναι οτι..... οταν μαπινω στην σελίδα σου μου κολαει και χρειάζομαι πολύ ωρα να μπώ... και καμια φορα μου γραφει οτι η σελιδα δεν υπαρχει...δεν ξερω τι συμβαινει αλλα εγω εκει απτόητη .. μπορει να αργω να έρθω αλλα οταν το κανω το καταευχαριστιέμαι φιλη μου.. να έχεις εναν υπολυπο ομορφο και χαρουμενο Μάιο....κουκλα μου ..φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ!!!συγνωμη,,,,,δεν ξερω γιατι αργει τοσο πολυ.
      ..οσο για τις σελιδες που χανονονται...
      .χιχι εγω φταιω...
      .και θα πρεπει να ζητησω παλι συγνωμη....
      οταν εχω χρονο...διαθεση...υλικο..
      ..προγραμματιζω ...τις αναρτησεις μου.
      ..σε...χι χι.... βαθος...χρόνου....
      καποιες...ομως μου ξεφευγουν απο λαθος χειρισμο...και...δημοσιεύονται...
      οπότε....ισως εκεινητην στιγμη εσεις τις εχετε εντοπίσει...
      αλλα εγω πριν προλάβετε να τις διαβάσετε ..
      .τις εχω....κλείσει...
      και ξαναπρογραμματίσει....
      και παλι απο λαθος..ισως καποιες δεν εχουν ξαναεμφανιστει...
      γιατι εχω πολλες....στο πρόχειρο....χιλια συγνωμη
      να εισαστε καλα....και να περνατε καλα!!
      ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση!!! Όλες οι ιδέες είναι πολύ ωραίες, αλλά αυτές με τις ξύλινες κρεμάστρες μας άρεσαν ιδιαίτερα.Θα τις έχουμε "υπό την υποψίαν μας".
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή