Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ...!!!

ΑΦΙΣΑ...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΛΙΩΤΗ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ


 Τις δημιουργίες σας μπορείτε να τις στέλνετε στην Βέροια 
στις παρακάτω διευθύνσεις το αργότερο μέχρι τις 5 Μαρτίου ώστε να φτάσουν έγκαιρα:



Πρωτοβουλία για το Παιδί - Κέντρο Αναφοράς, Πλατεία Ζωγιοπούλου 3,
 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Ιωάννας Νάσου) 
τηλ. 23310-72303.

ή 

Αριστοτέλης Σιδηρόπουλος, Ανοίξεως 19,
 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Πελαγίας Σιδηροπούλου) 
τηλ. 23310-29571


εκεί θα τις περιμένει ένα καρτελάκι με δυο λόγια της Μπέττυς
 για να τις συνοδεύσει στο υπέροχο πέταγμα τους






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!


Ολα ετοιμα λοιπον για την μεγάλη γιορτή  Αγάπης στη ΒΕΡΟΙΑ....
Το ονειρο..της Μπέττυς...που το κάνει πραγματικότητα....η αγαπημένη....Βίκυ...
.η γνωστή ως  Ποδηλάτισσα....
και που βοηθούς....και συνοδοιπόρους....εχει ολους εσας....που προσφέρετε...
ανιδιοτελώς....κομμάτι..της ψυχής σας....
................




Εμειναν ...λίγες μέρες μεχρι την εκπνοή του χρόνου....
που θα πρέπει να στείλουμε τα
δεματάκια της Αγάπης....


ΚΑΙ ........τα ξωτικούλια μου ετοιμα!!


.......ΟΧΙ....ακριβώς...χιχι!!!!..
αλλα υπόσχομαι οτι θα προσπαθήσω....
να τα ταχυδρομήσω στην ώρα τους......


 ΥΛΙΚΆ...

....Κρέμες....κηραλοιφής....
....Σαπουνάκια γλυκερίνης...
....Καρδούλες....απο υγρό γυαλί..(.που μεσα τους αγκαλιάζουν χαρταετούς.απο fimo)
Τα αγαπημένα μου..μικρά Ξωτικά(απο  fimo....περασμένα με υγρό γυαλί..)
και τους χαρταετούς τους!!φυσικά....
ΚΑΙ..........ΚΑΙ.................
Η....... ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
..................................μόλις τα τελειώσω......

........................................................................................................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ...............
............................................................ΕΙς ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ....

6 σχόλια:

  1. καλη επιτυχια! μπραβο σε ολους σας!
    καλημερα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10:49 μ.μ.

      να εισαι καλά μικρή μου!!!
      καλό σου βράδυ...!
      ...irida...

      Διαγραφή
  2. Συνεχίζεις καλή μου Ίριδα.... τι ομορφιές είναι αυτές!!!!! Εγώ όμως δεν πρέπει να τις ανεβάσω στην δράση.... πρέπει να περιμένω???? Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10:45 μ.μ.

      ειναι ....μισά... ακόμη.....συγνώμη...γλυκιά μου!!
      οταν ..τα συναρμολογήσω...χιχι! θα σου πω! ευχαριστω!!
      ...irida...

      Διαγραφή
  3. Ετσι είναι Ιριδά μου , έχω γνωρίσει και τις δυο αγαπημένες Κυρίες και τις αγαπώ !! Θαύματα κάνουν τα χέρια σου !! Από το παζάρι της Ναυπάκτου έχω στα χέρια μου μια δική σου όμορφη πελότα ...
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι πολυ ευγενικο πλασμα!!
      σευχαριστω πολυ!
      Καλή σου Μέρα!!!!!

      Διαγραφή