Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου 2015

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.........

 7.....ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗς!



Αλλα διαφανα....και αλλα οχι.....
μα το θεμα τους ιδιο.....
ο χαρταετος.....
θα στολιστουν.......
.και θα μπουν στο πακετακι .. της αγαπης
..οπου θα περιμενουν καρτερικα
να γεμισει..
και  να ξεκινησει το ταξιδι....για τη γιορτη της ΑΓΑΠΗς ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ....


KAI ΓIA THN........
http://www.propaidigr.org/





Η   «Πρωτοβουλία για το Παιδί» 
είναι Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα , 
αφοσιωμένο στην υπόθεση της προστασίας
 και της φροντίδας  παιδιών 
που βρίσκονται σε ανάγκη και σε κίνδυνο




Αποστολή της «Πρωτοβουλίας για το Παιδί» 
είναι η διάσωση εγκαταλειμμένων, κακοποιημένων , 
βαριά παραμελημένων και ορφανών παιδιών , 
η άρση των συνεπειών από την κατάσταση που βίωσαν 
και η απόδοση  στην κοινωνία  ακέραιων , χρήσιμων 
και αξιοπρεπών ανθρώπων.

9 σχόλια:

  1. Υπέροχα Ιριδούλα μου, με απίθανα σχέδια και χρώματα!!!! Σε ευχαριστώ!!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία σαπουνάκια! Άσε που φαίνονται....πεντανόστιμα, σα λιχουδιές! Μπράβο Ιριδα! Καλό μήνα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα χρώματα έχουν τα σαπουνάκια σου!!! Καλό μήνα κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα σαπουνάκια, Ιριδα !!! Καλό μήνα και δημιουργικό να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι λοιπόν σαπουνάκια χειροποίητα !!! Καλό μήνα γλυκιά μου Ιριδα και είναι τόσο όμορφα τα σαπούνια σου !!!!
    Καλό μήνα από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι υπεροχα! συγχαρητηρια! καλονε μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι ομορφα σαπούνια είναι αυτά Ίριδα μου!!!!!
    Είπα κι εγώ, σαν ζελεδάκι μου φάνηκε το πρώτο!
    Γεια στα χεράκια σου!!!!
    Στο προηγούμενο παζάρι πρόλαβα πήρα για τα κορίτσια μου, ελπίζω να προλάβω και τώρα!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή