Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Γλυκάκι... κανείς....?





Eπιτέλους...μετα απο πολλες αναποδιες....
και...χιχι ..
ζημιές....και καταστροφές....
το πρώτο....δημιούργημά μου....(ερχονται κι αλλα......υπομονή....)
για την
..ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ...ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΤΗς ΚΑΡΔΙΑς

και ΤΗΝ
Πρωτοβουλία για τοπαιδί
........ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ...

ειναι ετοιμο.....

Τούρτα..γλυκερίνης....
ΜΕ κρυμμενους ΧΑΡΤΑΕΤΟΥς....(σαπουνι)
(ΟΧΙ...δεν τρωγεται....)
Αλλα μπορείτε να την απολαυσετε....
....στο μπάνιο σας...
με το  χαλαρωτικό και τονωτικό
 αρ.ωμα.της.....ΛΕΒΆΝΤΑς.....
μειώνει το ανχος....και την υπερένταση
εχει...αντισηπτικές ιδιοτητες...

και οχι..μονο.....

αποξηραμένη....στη βάση.....
και ...φρέσκια.
..κατευθείαν...απο τον κήπο μου...στην κορυφή....

ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.........


..........ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ..........
.............................στη...ΜΠΕΤΤΥ
.και οπως..ειπε....
..Ας ενώσουμε και πάλι  την αγάπη μας
...για δημιουργία και προσφορά............
.......................................

11 σχόλια:

  1. Ιριδούλα πες μου ότι είναι σαπούνι με χαρταετό το τρελαθώ!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες Βίκυ μου !! Εγώ δεν καταλαβαίνω τι έφτιαξε η Ιρις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπωπωπωπω...............κ τα με τα χρωματα της ΙΡΙΔΑΣ...........τι λες βρε θηριο που το σκεφτηκες?.............απιθανο τι να λεμε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έμπνευση είναι αυτή! Καταπληκτικό!
    Απίστευτη δουλειά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτικό Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό!!!μπράβο Ιριδα είσαι απίθανη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκπληκτικά θαυμάσιο!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α καλά!μας έστειλες!!!!καταπληκτικό!!!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και οτι ήμουν έτοιμη να σου ζητησω την συνταγή .....χι.χιχ. για ζελεδακια τα πέρασα στην αρχή... καλά Ιριδα μου απιθανα και μονο που τα βλέπεις σου έρχετε να τα φας...χι.χι. ετσι που τα βλέπεις θα λυπάσε να τα λιώσεις... κοσμήματα είναι πραγματι... να έχεις κούκλα μου ενα ομορφο μηνα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή