Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2014

Quilled christmas decoration n°1 step by step

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου!!!!
    Είναι ότι πρέπει για μένα τώρα!!!
    Άκρως αγχολυτικό!!!!
    Μετά από μια κοπιαστική μέρα με τη ζουζούνα χρειάζομαι ήρεμες κινήσεις!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα γλυκια μου....!γιαγια!!!!με την υπεροχη εγγονη!

      Διαγραφή
  2. πωπωπωπωπωωωωω.παντα μου αρεσε αυτο.............μ εφαγε η αγωνια προσπαθουσα να μπω στο σπιτακι σου κ δεν με αφηνε δεν ξερω γιατι........πηρα δυο καρδουλες απ το μπαζααααααααααααρ....σιγα μην τις αφηνα....τα κοριτσια μου τρελαθηκαν.......γεια στα χερακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη σου μερα γλυκια μου!!
      σευχαριστω...για την προσφορα σου στο bazaar της Κοζανης...
      .λυπαμαι που δεν ειχα την δυνατοτητα να στειλω περισσοτερα....
      σευχαριστω
      για τα καλα σου λογια...
      .καλοφορετα....με ολη μου την αγαπη και τη θετικη μου ενεργεια......
      .και χαιρομαιιιιιι....που βρισκονται σε παιδικα χερακια...!!
      συγνωμη....για...την ..
      .χιχι πορτα.....προσπαθουσα να κανω αλλαγες...και μου καηκε το router...και εμεινα χωρις ιντερνετ.....
      καλη συνεχειαα...να χαιρεσαι τις κουκλες σου!!

      Διαγραφή
  3. Αριστούργημα! Ευχαριστούμε για το tutorial!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω για την επισκεψη...!!

      Διαγραφή