Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014

Κουιζ......!kαι ιδεες....!!!

16 σχόλια:

  1. Πραγματικά υπέροχο.... νομίζω πως είναι ζωγραφική με ακρυλικά σε γυαλί!!! Σωστό ή κάνω λάθος????? Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αστερι μου...!!
      τι δασκαλα θα ησουν αν δεν ηξερες....
      σευχαριστω....
      μου ελυσες και την απορια...με τι χρωματα...το εβαψε...χιχι

      Διαγραφή
    2. Ίριδα μου συνήθως τα περνούν με ένα χρώμα που ψήνεται στον φούρνο της κουζίνας και δείχνει σαν αμμοβολή και μετά από πάνω ζωγραφίζουν με ακρυλικά... μπορείς όμως να το κάνεις και με διάφανο primer και από πάνω ζωγραφική με ακρυλικά!!!

      Διαγραφή
    3. ευχαριστωωω!
      για τις οδηγιες.....θα το προσπαθησω..
      .νασαι καλα!!!

      Διαγραφή
    4. Ίριδα έκανα λάθος, σου έγραψα ακριλικά χρώματα ενώ πρέπει χρώματα λαδιού.... Συγνώμη!!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ αλλά δεν κατάλαβα τι είναι!!!!
    Καλό απόγευμα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο απογευμα γλυκια μου...χιχι δεν πειραζει...στην αρχη...ουτε και γω...αλλα μετα....τρελαθηκα....

      Διαγραφή
  3. Εγώ πιστεύω ότι είναι ντεκουπάζ στο γυαλότουβλο που είναι είτε διάφανο είτε ήδη χρωματιστό. Υπέροχη ιδέα πάντως με το φωτάκι από πίσω.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie-Anne γλυκια μου...
      .και αυτο ..ειναι ενας τροπος..
      ..και αμα ..ειναι και ριζοχαρτο....νομιζω θα ειναι απιθανο....
      ευχαριστω.....να εισαι καλαα!!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια σίγουρα γίνεται και με ριζόχαρτο αλλά φαίνονται οι ίνες του χαρτιού ενώ με την ζωγραφική είναι τέλειο!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηρθα πάλι για να δω την απάντηση , μπράβο στη Βίκυ μας είναι σπουδαία!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την....υπεροχη...οπως και ολες σας ...φυσικα...
      σας ευχαριστω,...!

      Διαγραφή
  6. Υαλότουβλα σε όλο το χριστουγεννιάτικο μεγαλείο !!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσακι μου καλη σου μερα!!
      τι κανει η φαντασια καποιων ταλαντουχων ανθρωπων....
      καθε φορα....μενω εκπληκτη....
      δεν εχει ορια...
      Σευχαριστωωωωω

      Διαγραφή