Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Τσαντες........

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

ΝΑΙ!!! δεν διαβασατε λαθος...τσαντες...
τσαντακια....αλλιως....
για το ΒΑΖΑΑR....στην Πατρα.....και το ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ....

κυριαρχο υλικο....
οχι βεβαια το ...υφασμα.....
σαν αναποδο....πλασμα που ειμαι....χι χι!!!
αλλα το ξυλο.....(συγνωμη.....ΚΟΖΑΝΗ....οχι...δεν θα σας στειλω ....υφασμα...και σεις ξυλο....θα παρετε......αλλιως....χιχι!!!)

ξυλο ....balsa.....με..διαφορετικο...παχος......
και διαφορα αλλα υλικα...
και φυσικα...οχι σκετες....
αλλα μεσα τους...θαγκαλιαζουν...

σαπουνακια γλυκερινης....και γαλα...κατσικας....(για φυσικη απολεπιση και ενυδατωση)
σαπουνακια γλυκερινης....με...λουφα..(για την κυτταριτιδα)και γαλα κατσικας
και

ενα βαζακι....αγαπημενη...καταπληκτικη...
.κηραλοιφη...με..
( βιολογικο..ελαιολαδο... αγνο..μελισσοκερι...δακρυα μαστιχας Χιου.....)

 και..ενα βαζακι...
κηραλοιφη....με...
(αγνο..μελισσοκερι....αμυγδαλελαιο...βιολογικο..ελαιολαδο λεβαντας.....)

για σωμα...και προσωπο....

φτιαγμενα...απο τα χερακια μου..
.με πολυ αγαπη...και θετικη ενεργεια....
γιαυτον που θα τα παραλαβει.....













 KAΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!....
ΣΤΟ ΒAZAAR........10-11...OKΤΩΒΡΙΟΥ....(ΠΑΤΡΑ)



9 σχόλια:

  1. Καλή μου Ίριδα, οι δημιουργίες σου πάντα ξεχωριστές ακτινοβολούν αγάπη γιατί από αυτήν είναι φτιαγμένες!!!!! Συγχαρητήρια για την δημιουργία σου και για την προσφορά σου!!!! Φιλιά καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια !!είναι φανταστική και πρωτότυπη η ιδέα σου!! να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια ειναι τοσο ξεχωριστες!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακης!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο ξεχωριστές είναι οι τσάντες σου !!!! και αυτά τα πολύτιμα χειροποίητα τις κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστές !!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Ιριδούλα μου, τι ωραία πράγματα έφτιαξες!!1
    Γεια στα χεράκια σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. !!!!! Αυτές είναι κοσμήματα όχι τσάντες! Με balsa???!!! Και το περιεχόμενο πρωτότυπο... Μπράβο για την κατασκευή μπράβο και για τον σκοπό που συμμετέχεις Ίρις μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για την ιδέα , και ένα ακόμη μεγαλύτερο γιατην υλοποίηση, Ιριδα!! Συγχαρητήρια για την προσφορά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα γλυκιά μου, υπέροχες τσαντούλες, αισθάνομαι λύπη γιατί το δικό μου χάθηκε κάπου στα ταχυδρομεία..μου έμεινε η ..απόδειξη και η δικαιολογία τους..χάθηκε...έτσι απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή