Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

Καλημέρα!!!
καλο φθινοπωρο.....
και  παντα  
με αισιοδοξη ματια στην καθε μερα που ξημερωνει...

ΔΥΟ BAZAAR..μας περιμενουν αυτον τον καιρο...
αντικειμενα απο ξυλο΄....
για την ΚΟΖΑΝΗ...
 και θεμα ...οι τσαντες....
για την.....ΠΑΤΡΑ....
τα εμπλεξα λιγο...
αλλα η δημιουργια δεν εχει ορια...
γιαυτο λοιπον .........
ας αρχισω ..........με τις τσαντες....

μιας   και το ΒΑΖΑΑΡ...στην Πατρα....για ΤΟ .ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ.
γινεται στις .......10-11-ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ...2014.....

ΥΛΙΚΑ
ξυλο μπαλσα...
ριζοχαρτο...
κολες..
 ακρυλικα ...
βερνικη..
πριονια...
κοφτες....
γυαλοχαρτα..
κορδελες

.γυαλινα βαζα...
γλυκερινη.
.λουφα....
χρωματα κι αρωματα.....

μελισσοκερι...
μαστιχα...
ελαιολαδο....
λεβαντα.......
κατσαρολακι...
κουταλακι..
.μαχαιρακι....
φωτια...
και φουρνος μικροκυματων.....

ΣΑς μπερδεψα...?????
κι ομως...ειναι υλικα που θα χρειαστω,,,,,
για το BAAZAR....
με θεμα...τις ΤΣΑΝΤΕΣ...χι!χι!!
Ακομα δεν τα εχασα...
 ......ναι ....
εγραψα...τσαντες.......
τωρα ...........
αλλο δεν μαρτυραω....ακομα....
δεν εχω και φωτογραφιες...
.....οποτε..
..θα σας κρατησω σε αγωνια...


ΑΝΤΕ λοιπον....δροσισε....μαζευτειτε....εχουμε δουλεια!!!!!!!!!!!!






18 σχόλια:

  1. πραγματικά μεγάλο πράγμα η φαντασία και η δημιουργικότητα. ποτέ δεν θα μπορούσα να συνδυάσω αυτά τα υλικά στο μυαλό μου για τσάντα ή για αντικείμενο με ξύλο. έχεις το θαυμασμό μου! για το ταλέντο σου στις κατασκευές και κυρίως για την προσφορά σου σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη!
    καλή σου μέρα ίριδά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kαλη σου μερα γλυκια μου!!
      ευχαριστω....αλλα...
      το αποτελεσμα μετραει ...ετσι...??οπως δεν εχει σημασια . εσυ...με τι γραφεις τα κειμενα σου??
      θα μπορουσες να το κανεις...
      και επανω.....στην αμμο...με ενα....ξυλο....ναι???
      χιχι!δεν μαρτυραω
      αλλα...
      ..συγνωμη....νομιζω σημερα...ξυπνησα..
      .με παιχνιδιαρικη διαθεση .....σαν τα παιδια......
      ...και σας παιδευω...

      ευχαριστω για το σχολιο σου...και τον πολυτιμο..χρονο σου..
      να εισαι καλα!!
      αισιοδαξη...δημιουργικη...χαμογελαστη

      Διαγραφή
  2. καλημερα! καλη Παρασκευη! καλο ΣΚ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη σου μερα...μικρο μου!!
      εχεις δικιο.....καλο ΣΚ....και σε σενα....
      εχω χασει την αισθηση...του χρονου....χιχι..αχ!γεραματα!!!
      καλα να περασεις!!!!
      σευχαριστω....για το περασμα σου!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημερούδια, πολύχρωμό μου!!!!!!!!!!!!
    Κάνε όόό,τι θες, με όόό,τι υλικό σου αρέσει!
    Έτσι κι αλλιώς θα βγει υπέροχο και θα'ναι γεμάτο αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τις αγκαλιές μου, τα φιλιά μου κι ευχές πολλές - πολλές για όμορφες ημερονύχτες ΠΑΝΤΑ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ορισες!!γλυκο μου....ζηλεψα τα εργαλεια σου...χιχι!!και τη δεξιοτεχνια σου....απιαστη.....!!!!!!!!

      εκλεψα το πριονι..του γιουμου....χιχι εκοψα......χεριαααα....ποδιααα...ασχεταααα...εκοψα και το ξυλο...χαχα!!!τα αγαθα κοποις κτωνται!!!!!!!!!!

      σευχαριστω για το περασμα σου...και τις δικες μου ευχες
      μικρο μου....νασαι καλα ...χαρουμενο...και δημιουργικο!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Που είσαι βρε Ίριδα μας έλειψες!!!! Περιμένω να δω τι θησαυρούς θα φτιάξουν πάλι τα χεράκια σου!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kυρια μου τα σεβη μου...
    .και μενα μου λειψατε...!!
    χμ!τα... χερακια μου...προσπαθουν τα δολια...προσπαθουν.!!
    ..τωρα..οσο για ...θησαυρο.....χιχι
    δεν ξερω...
    τουλαχιστον.....ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα....ισως...
    εστω...και με αλχημειες....χιχι...
    για να μην μου πειτε μετα......
    ΩΧ!!!!ΑΝΘΡΑΚΑς Ο ΘΗΣΑΥΡΟς....!!!!

    Σευχαριστω...για το περασμασου..
    ..να εισαι καλα....χαμογελο και ορεξη για δημιουργια!!

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ....Ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα...
    Με όλα αυτά τα υλικά μπερδεύτηκα και δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να΄χεις στο μυαλό σου...
    Καλή συνέχεια λοιπόν, σε ότι κι αν καταστρώνεις!
    Περιμένουμε φωτογραφίες...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσακι μου γλυκο!
      !σευχαριστω...
      .ελπιζω να μην γινει...
      .οπως στ ανεκδοτο....
      που προσπαθει καποιος να πει.....
      και λεει ....και λεει...
      και οι αλλοι ακουνε...και ακουνε....
      .και στο τελος ....σταματαει....
      και μενεις ακομη να περιμενεις πως θα τελειωσει....
      .και δεν γελας....χιχι!
      καλο ΣΚ ...μικρη μου...

      Διαγραφή
  7. Καλώς την!!!!!
    Αναγνωρίζω την παλιά Ίριδα τώρα που έχει όρεξη για παιχνίδια!!!
    Τι σκαρφίστηκες πάλι;
    Θα με φάει η περιέργεια!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΜ!την...αναγνωριζεις???γιατι εγω ακομα την ψαχνω....
      μεγαλωσε αποτομα φιλεναδα...την πλακωσαν τα χρονια!
      δεν θα μαρτυρησω ακομη...
      αλλα συγχωρεσεμε..
      .δεν λενε...ο σκοπος ...αγιαζει τα μεσα???
      να το θυμηθεις αυτο..
      .οταν τα δεις και μην με μαλωσεις....χιχι
      ειναι για καλο σκοπο...
      ωχ!ζαβολια!!!!!!
      καλο ΣΚ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!!!....

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητηρια! Η τελευταια εικονα με εκανα να σκασω στα γελια!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες γλυκια μου!!
      χαιρομαι .....
      .χαιρομαι.....
      .για το γελιο σου...και σου ευχομαι να μην λειψει ποτε απο την ζωη σου!!!
      καλη ΚΥΡΙΑΚΗ ...!!!

      Διαγραφή
  9. Το πουκάμισο τέλειο..χιχ.χι Ιριδα μου γελασα με την ψυχή μου σου λεω.... ευτυχώς γιατί με εφαγε και η περιέργεια τι σκαρώνεις με όλα αυτά τα υλικα..θα περιμενουμε να δούμε έτσι κι αλλιώς δεν μπορούμε να κανοουμε και διαφορετικά.... μα ούτε μια τόση δά καλαμελιίσα; σνιφφφφφφ.. στο εχω πει οτι εισαι κούκλα;; να έχεις μια όμορφη Κυριακή γεματη χαμόγελα.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα!! ...σμαραγδι μου!!!
      ΧΜ! κουκλα ναι.......
      τα φαινομενα απατουν....
      .μαγικη...δανεικη εικονα....
      .ΕΤΣΙ.....ετσι....
      ο μεθυσμενος..... ειδε τον τρελο ....και φοβηθηκε...δεν λενε???

      ο γιατρος ειπε..δεν λεμε οχι στον τρελο...
      χαχα!!!μαρεσει να γελατε!!!
      .
      βροχερη μεν χαρουμενη δε....ΚΥΡΙΑΚΗ ..γλυκια μου!

      Διαγραφή
  10. Ολα καλά και άγια , αυτή τη μαστίχα να δω που θα τη βάλεις !!!! χαχα!!
    Η δημιουργικότητα σε όλο της το μεγαλείο !!
    Περιμένω με αγωνία να δω , Ιριδα !!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα!χα!ξυλο να μην φαω μονο στο τελος....
      Καλη βδομαδα γλυκια μου!!
      ειπα..
      .κλεβω.....ζαβολια....χιχι

      Διαγραφή