Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013








μια καινουργια προκληση......μας εστειλε...η πανεξυπνη...ακουραστη..ΡΕΝΑ....μας....
παλια
αγαπημενα
αντικειμενα



δεν μπορουσα..φυσικα να της αρνηθω......
ειναι ....ασημενια...
ποτηρακια..του λικερ..
.και μαχαιρι και κουταλακι...του γλυκου!!!!
με τριανταφυλλο στη λαβη τους...
ειναι δωρα της πεθερας μου..(85...ετων)..
.που τα ειχε ομως...στο δικο της ....σπιτι...



αυτα...τα...κομματια.
..ειναι...δικα..μου..!
.γκουχου!γκουχου!!!!αλλα..δεν θα σας πω την..ηλικια μου!!!!
ΧΜ!!νομιζω.....οτι...ξερετε...τι ειναι!!!!!????

ευχαριστουμε...πολυ...ΡΕΝΑ...ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ....
γιαυτο το υπεροχο..ταξιδι.....που μας χαρισες!!!




25 σχόλια:

  1. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφα αντικείμενα το καθένα με την ιστορία τους. καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω!Ω!καλως ηρθες!!!!
    νασαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίριδα είναι υπέροχα τα παλιά αντικείμενα που έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεκτίμητη αξία έχουν αυτά τα αντικείμενα.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο βραδυ γλυκια μου!δικιο εχεις!

      Διαγραφή
  5. ΑΚΟΥΣΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΑΣΗΜΙΚΑ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΣΟΥ!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗ, ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΣΩΣΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντα μας ξεσηκωνεις!!!εχεις τον τροπο σου!νασαι καλα!!καλο βραδυ!!

      Διαγραφή
  6. Ίριδα , γλυκούλα η πεθερά σου που σου τα έδωσε !!!
    Την μηχανή την έχω και γώ , του πεθερού μου !!!
    Πολύ χαίρομαι που τα κρατάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμ!!!του..πεθερου σου????κρυβε λογια!!!κρυβε λογια!!!!
      ενταξει....οταν την πηρα εγω..
      .μετα..καταργηθηκε αυτο το...μοντελο..
      .ημουν...απο τις τελευταιες ...τυχερες χιχιχι!!!!!
      καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  7. Τα αντικείμενα που σου έδωσε η πεθερά σου όμορφα.... αλλά αυτή τη μηχανή την έχω και εγώ και την προσέχω σαν τα μάτια μου... πω... πω... πω... τι μου θύμησες... με αυτήν την μηχανή έμαθα να κάνω τον φωτογράφο μα και λάτρεψα την φωτογραφία!!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου κοριτσακι....χιχι!!και γω!καιγω!!!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω τα παλιά αντικείμενα που ξυπνάνε νοσταλγικές αναμνήσεις!
    Είδες η πεθερούλα τι όμορφα δωράκια??
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου γλυκια μου!!!!ολα τα πραγματα...κρυβουν μεσα τους....θυμησες...και εχουν την δικη τους αυρα!!!καλη...η κακη!!!γλυκια...η πικρη...χιχι..μια και εισαι...της ...μαγειρικης....νασαι καλα..σεφ!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα ασημικά της πεθεράς σου αλλά και η μηχανή είναι πραγματικό κειμήλιο.
    Καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμενουμε και τα δικα σου!!!!!και κατι μου λεει οτι θα ειναι ξεχωριστα!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα!!!!να σαι καλά να τα χαίρεσαι!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα..τελικά το παιχνίδι της Ρένας μου αρέσει όλο και περισσότερο..αν γίνεται αυτό μια και από την αρχή με ξετρέλανε σαν ιδέα..
    Χαίρομαι που βλέπω τόσο όμορφα αντικείμενα...θησαυρούς θα έλεγα...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου γλυκια μου!!!καλως ηρθες!!!!

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου γράψω πως δεν έγινα μέλος στο μπλοκ σου γιατί δε με αφήνει ο μπλόγκερ...ελπίζω να το λύσω γρήγορα το πρόβλημα...καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, το έλυσα!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!Η ιδέα της Ρένας με έφερε εδώ!
    Καταπληκτικά τα κειμήλιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κλαυδία7:05 π.μ.

    Ιριδα με ξετρέλλανες με τα ποτηράκια και τα μαχαιροπήρουνα της πεθεράς σου, ονειρεμένα πραγματικά, αλλά και η μηχανή.....αριστούργημα!!!Δεν χορταίνω να τα κοιτάζω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα...ωραία η ιδέα της κυρίας Ρένας..συμμετέχω κι εγώ γιατί μου άρεσε πολύ η ιδέα..Ευχαριστώ για το σχόλιο σου στη σημερινή μου ανάρτηση για το πρόβλημα με τα ανώνυμα σχόλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή