Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Το μικρό μου παιδί ......
 σοβαρή αταξία έκανε πάλι.
 Στο πεζούλι του σύμπαντος σκαρφάλωσε...
 σκούντησε με το χέρι του 
 το κρεμασμένο στον τοίχο τ' ουρανού... 
 κόκκινο πιάτο
 κι έχυσε όλο το φως επάνω του. 
 Ο Θεός απόρησε που είδε τον ήλιο...
 ντυμένο ρούχα παιδικά ...
 να κατεβαίνει τρέχοντας
 της φαντασίας μου τη σκάλα ...
 και να 'ρχεται σε μένα. 
 Κι εγώ κάθομαι τώρα ...
 και μαλώνω αυστηρά 
 το μικρό μου παιδί ...
 ενώ κλέβω κρυφά 
 τον χυμένο επάνω του ήλιο.


 ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ
 ΠΗΓΗ,,,,,ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ..http://akrasakis.blogspot.gr/2012/11/blog-post_19.html#more.


.

ενας..μικρος....κουμπαρας...
.που περιμενει..υπομονετικα,,,
να τον τελειωσω.....
ο ..συνοδος του..
.ειναι χωρις ,,σωμα...........!!!!!!!!!!!!!
.ατυχια...
τον εχω χαλασει..τρεις φορες!!!!
μηπως...ειναι..αναδρομος. ο.....ερμης..???χιχι!!
φτου!φτου!αμαν πια!....
μεσα σε ολες τις αναποδιες...
τρεις κουπες...καφε....εχω σπασει...αυτες τις μερες....
μη γελατε...
.γεματες ..
παρακαλω...
ουτε...γουλια...δεν προλαβα...να..πιω....
καφες...χυμενος...κουπες..σπασμενες...
για εξοδα...ειμαστε τωρα????

.και...
εχω,,,τρομοκρατησει..
και...το κακομοιρο.....το σκυλι μου....
μπροστα..στα ματια του...εσκασαν..
ακουει...θορυβο...και...κρυβεται....

σας το ειπα..εγω..
..σκετη..καταστροφη...
εχω γινει....
ολα τα χαλαω...

ελπιζω...να προλαβω...να στειλω...τους κουμπαραδες,,,
τελειωμενους....στην Πατρα....
μην μεινω..μονο ..με τις φωτογραφιες..χιχι!!
εχω...κιαλλον...μισοτελειωμενο....
εκεινον...
δεν....θα σας τον δειξω ακομη...
γιατι??................
μολις...τον ειδαν...τα κοριτσια μου..
.ξεσπασαν σε γελια....
γιατι αραγε????
χμ!!
φταιω εγω...τωρα!!!???
παλι θα ..χαλαω......

Αχ!βρε...Φωτεινουλα......τι τραβαω......
για χαρη σου!!!!

ΑΝΤΕ...Πολλα  ..εγραψα.....
παω,,,,στις κολες.....και στις....χρυσοσκονες μου.....

ΥΛΙΚΑ
ενα κουτακι...χαρτινο...απο καφε...σε,,στικ....
το...αγαπημενο....αφρωδες...υλικο...
σιλικονη ζεστη.......
ψαλιδακι...


στο ανθρωπακι....
το κεφαλακι .του..ειναι,,
απο μπαλα..φελιζολ....
και το σωμα του θα γινει...απο το αφρωδες...υλικο....
οπως...και στον προηγουμενο...κουμπαρα..
το κοριτσακι......

ακρυλικα χρωματα,,,,,
για να ζωγραφισουμε,,,το προσωπο!

στην επομενη...Αναρτηση....
αν ολα πανε καλα.....

(ριξτε...και κανενα....ξεματιασμα.....βρε κοριτσια....)
θα σας βαλω,,,και τα βιντεακια....κατασκευης...

οχι.....τα δικα μου....γιατι τοτε....θα ηταν...για γελια...χιχι!!!
απο...
...το,,αγαπημενο....λατρεμενο...you..tube.....



ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!για την επισκεψη.....τον πολυτιμο..χρονο σας....και τα ευγενικα...σχολια σας....



Υ/Γ......Φωτεινουλα....στην επομενη..αναρτηση...τελειωμενος....και με την ....ευχουλα του...μαζι....
δικος σου.....ετσι???ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕΕΕΕΕΕ....ΛΕΜΕ........ΕΕΕΕΕΕ!!!!

13 σχόλια:

  1. Τι ωραία επιλογή στοίχων!!
    Κι ο κουμπαράς πρωτότυπος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Ξανθη μου!καλο Σαββατοκυριακο!!!και μενα μου αρεσαν πολυ!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ χαριτωμένος ο κουμπαράς σου Ιριδάκι!!! Διαφορετικός και όμορφος!!! Γούρι βρε είναι οι ζημιές...μη μασάς...χαχα.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου...Δασκαλα....ετσι το..λεμε...τωρα???χιχι
      αχ!αλλη ειναι η ... αιτιααα.....αλλη...
      ...δυστυχως....
      αλλα...οπως λες....δεν...μασαω...ακομη...
      καλο Σαββατριακο...γλυκια μου!!

      Διαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΕΙΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
    ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΞΕΜΑΤΙΑΣΩ Η ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΟΥ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!Ω!ευχαριστω...αλλα....πολλες φορες...το αποτελεσμα...δεν ειναι αυτο που θελουμε!!
      οσο για το σκυλι...γενικα..φοβαται τους εντονους θορυβους...καλοΣαββατοκυριακο!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το απόσπασμα αλλά και ο κουμπαράς φανταστικός! Με πολύ ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων!Μπράβο!Είναι εξαιρετικός!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω μικρη μου!καλο Σαββατοκυριακο!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο ποίημα!!!!!και ο κουμπαράς σου μου αρέσει πάρα πολύ!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο Σαββατοκυριακο γλυκια μου!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος9:37 π.μ.

    KALIMERA APO WWW.RADIOPOINT.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφος ο κουμπαράς σου, Ιριδούλα! Οσο για τις ζημιές, μην μου σκάς καθόλου! Γούρι!!!!!!
    Αντε να πάω τώρα να ...δουλέψω !!!!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή