Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

Αισιοδοξια.
Και δημιουργια!
Αρκετα...με κρατησε...μακρια..
.
ο υπoλογιστης...
εχασα...ολα...ταρχεια μου...
ολη την δουλεια...τεσσαρων...χρονων...
χιχι...τον εναν τον ανατιναξα...
τωρα...αυτος...δανεικος...
τον γλυτωσα....απο την ανακυκλωση...
εσβηνε...καθε ενα λεπτο....
ετσι...δεν μπορουσα...να σας παρακολουθω...
και να σχολιαζω...οπως θα ηθελα....
το μαστορακι μου...ομως...τον εφτιαξε...
βεβαια...προνοησε....
και εβαλε....και ενα εξωτερικο....δισκο...για να αντιγραφω....ταρχεια,,,μου....
μην τα χασω παλι!!!!!!!
αλλα...μου ειπε.....
.Μανα...οσο αντεξει...
χιχι....τωρα μαλιστα....
...ενα...μηνα...???
με εχει φοβηθει...το...ματι τους....
ειμαι...σκετη...καταστροφη....
γιαυτο...σας λεω...
.θελετε...κατι...ναλλαξετε...και δεν....χαλαει....φωναξτεμε...χιχι!
ολα ...τα χαλαω...ολα ...τα βραχυκυκλωνω...χιχι
τωρα...τι σχεση εχει ολη η αναρτηση...με τις φωτογραφιες.....???
χιχι!καμμια.....

αλλα δεν θα...μαρτυρησω....
μεχρι...να ...τελειωσουν.....
τα κοριτσια....περιμενουν!!!
χμ!!!αραγε....τι θα βγει....!!!!
ρολοι....για τις....χρυσομελισσες???
στηνΑΘΗΝΑ
Η
κουμπαρας.....για την Φωτεινουλα???
στην ΠΑΤΡΑ????
..........ΚΑΛΟ...ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!
ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ....ΣΧΟΛΙΑ ΣΑς!!!

7 σχόλια:

  1. Χαχαχα και ελεγα πως ειμαι μονο εγω που καταστρεφω!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πωωωω!! Ολα τα' χασες??
    Χαρά στην ψυχραιμία σου, εγώ θα είχα πάθει αμόκ χα χα χααα
    Καλό μήνα Ιρις μου, πάντα με χαμόγελο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Ιριδούλα!!!! Μου αρέσει που το διασκεδάζεις... !!!! Καλό Μήνα γεμάτα με χαμόλεγα και όμορφες δημιουργίες για όπου και αν προορίζονται αυτές!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα,Ίριδα!
    Παρ΄όλα όσα έπαθες πάντα αισιόδοξη και έτσι να είσαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα!Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα δημιουργία!θα περιμένουμε με ανυπομονησία το τελικό αποτέλεσμα!Λυπάμαι πάρα πολύ για την αναποδιά με τον υπολογιστή. Χαίρομαι όμως που το αντιμετωπίζεις με χιούμορ!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και κοίτα μην το ξαναχαλάσεις σε θέλουμε εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο φοβάμαι μην τη πατήσω κι εγώ καποια φορά!!!!
    Πολύ όμορφο φαίνεται αυτό που φτιάχνεις...ί να είναι???
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή