Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

ΕΝΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ....


ΧΑΤΗΡΙ ΕΥΚΟΛΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΩ...
ΠΟΣΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΖΗΤΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ.
..
.XIXI!ας εχουν παει και....φανταροι.....
ο...μικρος ...λοιπον...ηθελε κατι για τον χωρο του
..
..χριστουγεννιατικο..
.
οχι δεντρο..πρασινο...
ειναι...ξεπερασμενο...λεει....
.τρομαρα μου...
το σκεφτηκα λοιπον..
.
και να το αποτελεσμα..
.
η φωτογραφια το αδικει..
.εκεινος παντως ..
.
ενθουσιαστηκε
...
και δεντρο...και μοντερο...
.
και χωρο δεν πιανει..
.καιμπλε φωτακια που ηθελε...
αλλα και ρευμα δεν θελουν..
.γιατι ειναι με μπαταριες...
.
ενας ..μακροστενος καμβας..
.ακρυλικα χρωματα...
ηθελε και μωβ μελιτζανη..
.τι τραβαω η...ασχετη..
.μπαλες...ευτυχως...περισεψαν απο το δεντρο..
.κολα..σιλικονης...
και ετοιμο..

8 σχόλια:

  1. Έτσι είναι,Ίριδά μου,παρομοίως δε χαλάω χατήρι!

    Η ιδέα σου είναι πρωτότυπη,μοντέρνα,ταιριαστή για νέους-πολύυυυ μου αρέσει!
    Και του χρόνου-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχου! Πολύ όμορφο και μοντέρνο θα έλεγα. Δεν θα το πιστέψεις..δεν στόλισα ακόμα δένδρο..ποιά; εγώ!!! λες να γέρασα και βαριέμαι; πάντως στεφάνι στη πόρτα μου έβαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωγράφισεεεεεες!!!!!!!!!! Απίθανη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία ιδέα, ιριδουλα μου!
    αυτό του έλειπε να μην ενθουσιαστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η δημιουργία σου Ιριδά μου, μ' αρέσει πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλά το σκέφτηκες!...είναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ιδιαίτερο και πρωτότυπο δεντράκι ίριδά μου!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω ναι, είναι ξεχωρσιτό αυτό το δέντρο ! Πολύ cyber ! Καλά Χριστούγεννα να έχεις με Αγάπη και Χαρά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή