Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

φτιαχνουμε..αγγελους... για το δεντρο


12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και εύκολα!!Ιριδούλα μου ευχαριστούμε!
    Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ...ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
      !!ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΙΡΙΔΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΠΑΖΑΡ.ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!!
    ΕΧΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου κοριτσακι!!
      θα τα εχεις...συντομα!χιχι!
      τωρα...οσο για την συμμετοχη μου..πολυ θα το ηθελα...αλλα ειμαι...τεμπελα...χιχι!αυτον τον καιρο..
      θα ..προσπαθησω..
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφοι και εύκολοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι.γλυκια μου...
      .καλη εβδομαδα!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο tutorial, θα το φτιάξω σήμερα κιόλας κι ελπίζω να βγει συμπαθητικό, για να στο δείξω ! ! Ευχαριστούμε πολύυυυυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ευχαριστω!!καλη διασκεδαση....
      μπορειτε να του βαλετε και χρυσοσκονη....αφου πρωτα..περασετε τα σημεια που θελετε..με λιγη κολα.
      και μετα..την πασπαλιζετε..με χρυσοσκονη...
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,,,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ευχαριστω..μικρη μου..για την επισκεψη!
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα αγγελουδάκια! Να'σαι καλά που βρήκες αυτό το βιντεο ! Σ'ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΙ!ΧΙ!βλεπεις ειμαι..εθισμενη...στο...ψαξιμο....
      ...ευχαριστω...για την επισκεψη..καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή