Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

AΓΓΕΛΟΙ............


12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα βιντεάκια!!!Σίγουρα κάποιο αγγελάκι θα φτιάξω για τα Χριστούγεννα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη επιτυχια!!!
      ευχαριστω!!
      χαιρομαι που σας αρεσαν!
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  2. Ίριδα, Καταπληκτικά βιντεάκια! Τα αντέγραψα στη σελίδα μου "Χρήσιμα".... Ευχαριστούμε
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ευχαριστω...
      γι αυτο τανεβασα..
      εχει πολυ ωραιες ιδεες...
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  3. Αχου! θα προσπαθήσω να τους κάνω! Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη επιτυχια!
      καλη διασκεδαση...εαν τα φτιαξετε μαζι με τα εγγονακια!!!
      σας ευχαριστω!
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία βιντεάκια!!! Μου άρεσε πάρα πολύ το πρώτο και θα προσπαθήσω να το φτιάξω για την κόρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!το youtube εχει..καταπληκτικες...βιντεοκατασκευες και ιδεες!!!!!
      καλη επιτυχια!!!καλη διασκεδαση...με τη μικρη...σου..
      καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  5. να είσαι καλά ίριδά μου με τις ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!..εγω δεν εκανα τιποτα!απλως...αντιγραφη....και...επικολληση
      το youTube....να ειναι καλα!

      Διαγραφή
  6. Ιριδούλα μου ευχαριστούμε πολύ!!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!!Μια ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νυχτοπουλι μου...καλη εδβομαδα..
      και μια μεγαλη αγκαλια...για σενα...και τα αγγελακια.. σου...τα μικρουλια!!!!

      Διαγραφή