Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

παιζοντας...με τα υλικα....

ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟς...Ακομη Σεπτεμβρη εχουμε....
ΝΑΙ...ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΛΙΓΟ...
Αλλα ειπα...μια και εχω..για λιγο ακομα..τον Δανεικο...Υπολογιστη...
να ..κανω και καμμια ΑΝΑΡΤΗΣΗ...
εστω...και χριστουγεννιατικη...χιχι!!!
ΑΥΤΟ ..ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ....ΔΕΝ,,ειναι ΚΟΥΛΟΥΡΙ...
.ουτε θα γραψω.. συνταγη μαγειρικης....
αν...και δικιο...θα ειχατε...
.κλαψ!!!
πιο πολυ μοιαζει για...κουλουρι...
παρα για στεφανι....
Δεν πτοουμαι...ομως...μια ...δοκιμη εκανα....
ΤΑ ΥΛΙΚΑ.....ΜΟΥ
Ο..αγαπημενος μου..χαρτοπολτος....
ακρυλικα χρωματα... χρωματα γυαλιου... χαρτονι... κουτακι..αλουμινιου... κορδελες.... πηλος... κολα...κρυσταλιζε...
η βαση για το στεφανι...ειναι ενας κυκλος φτιαγμενος με αλουμινοχαρτο...και περασμενος απο πανω.με..χαρτοπολτο...
τα σχεδια απο το αλουμινιο....εχουν περαστει με χρωματα γυαλιου! οπως..και το λουλουδι απο χαρτι....αλλα πρωτα το περασα..με κολλα....και υστερα το χρωμα
!!
ταστερακια και τα δεντρακια...ειναι απο πηλο!!!
ελπιζω να σας εδωσα....τροφη΄΄΄΄για εμπνευση...και δημιουργια...!!!
παρακαλω ..να εισαστε..επιεικεις
χιχι!
υποσχομαι...οτι...θα προασπαθησω στο επομενο...να ..βελτιωθω...χιχι!!!!
ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑς!!!!!
ΚΑΛΕς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς!

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ιριδά μου το κουλοροστεφανάκι σου είναι πολύ όμορφο και χαρούμενο!!!τα στολιδάκια του και οι κορδελίτσες μου άρεσαν πολύ οπως και τα υπέροχα σκουφάκια της προηγούμενης ανάρτησης.Να είσαι καλά να συνεχίζεις να δημιουργείς γιατί αυτό είναι το σημαντικό!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα,φτιάχνεις γιορτινή ατμόσφαιρα από τώρα!

    Μ΄αρέσει πολύ,χαρούμενο έγινε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά-σιγά όλες θ`αρχίσουμε τα χριστουγεννιάτικα...
    έ!..εσύ είσαι πρωτοπόρα!
    Ίριδα μου άρεσε πολύ το στεφανάκι σου!...ίσως να σου θυμίζει κουλούρι λόγω χρώματος...
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μη με αγχωνειιιις!!!!!ξεκινησες τα χριστουγεννιατικααααα??
    μπραβο που προνοεις και με αχγωνεις χαχαχαχα
    Να σαι καλα ιριδα μου!να φτιαχνεις να δοκιμαζεις και να το χαιρεσαι!πολλα φιλια και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο στεφάνι!! Πρέπει να ξεκινήσουμε σιγά σιγά γιατί μετά τρέχουμε και δε φτάνουμε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιριδούλα, μαζί σου κι εγώ! Εχω ήδη ξεκινήσει τα χριστουγεννιάτικα με όρεξη !! Το κουλουρο-στεφανάκι πολύ όμορφο και χαρούμενο!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιριδούλα, σε βρίσκω πολύ προνοητική.
    Σιγουρα το ξέρεις εκείνο το "των φρονίμων τα παιδιά....."
    Έτσι και εσύ, τώρα πειραματίζεσαι για να είσαι έτοιμη για τα Χριστούγεννα.
    Καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!!
    ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο ! Κι εγώ αγχώθηκα τώρα για τα Χριστουγεννιάτικα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή