Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΝΑ... σκουφακι....2.....χρησεις....

Ενα βελονακι....μια κουκλα μαλακι.. .λιγη κορδελα..και πολυ ..ορεξη...για δημιουργια.. και να το αποτελεσμα!... ΕΝΑ ΣΚΟΥΦΑΚΙ....το πρωτο μου....για το BAZAAR...
ΕΔΩ...... http://zografoisedrasi.blogspot.gr/2012/09/bazaar.html
και αμα το κεφαλακι του μωρου σας ...μεγαλωσει....
τοτε δεν παει χαμενο.....
το ραβετε στο πλαι.....και τα κορδονακια του....
και γινετε...μια υπεροχη τσαντουλα..για την μικρη νεραιδουλα σας!!!....

Απο την αλλη πλευρα...η κορδελα ειναι γαλαζια...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΠΟΛΥ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑς ...ΚΑ ΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑς..

17 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!Ευχαριστώ για την ενημέρωση, θα προσπαθήσω κι εγώ με κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ίριδα...πολύ όμορφο!!!...έξυπνο η διπλή του χρήση!...
    Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νεραϊδένιο και στις δύο εκδοχές!!!!!!!!!Μπράβο Ιριδούλα μου!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλό και πανέμορφο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο!! ...και 2σε1 Μπράβοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλύκα είναι Ιριδούλα , το σκουφοτσαντάκι!!!! Καλο Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή μου Ίριδα είναι υπέροχο....και η ιδέα της διπλής χρήσης καταπληκτική!!! Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφο που είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπραβο Ιριδα μου!!!! τι ωραια ιδεα!!! ακου δυό σε ενα;;; κουκλί ειναι ..ομως ..και αν το δείς ειναι και ευκολο... έτσι να παιρνουμε και εμείς ιδέες...φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχο!!!!!! μπραβο ιριδουλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειοοοο !!! Μπραβίσσιμο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα!
    ειναι υπεροχο, μπραβο!!!
    καλο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Lovely!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Have a wonderful weekend! and my G+ for you...
    Besos, Marcela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άααα....είναι πανέμορφο το νεραιδένιο σκουφάκι σου !!!! Μου αρέσει που κάποιες δημιουργίες σου έχουν διπλή χρήση !!!! Είναι τέλειο και ώς τσαντάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή