Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ....ΤΗΣ ...ΒΙΒΗΣ....

ΓΙΑ Φετος η Πρωτομαγια ηρθε πιο νωρις....για χαρη της
ΕΔΩ.... http://spirtokoyto.blogspot.com/ΒΙΒΗΣ
ΗΘΕΛΕ....
ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ....
ΗΘΕΛΕ....
ΠΡΑΣΙΝΟ.....
ΗΘΕΛΕ...
ΧΡΩΜΑΤΑ.....
ΚΙ ΑΡΩΜΑΤΑ......
ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ.... ΠΩς ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ.....
ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ...ΕΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ....ΕΥΩΔΙΑΣΤΟ ..ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ.....ΜΗΝΑ.....!!!!
YΛΙΚΑ...ΚΑΤΑΣΚΕΥΗς....
ΤΣΟΧΑ.....
ΚΟΡΔΕΛΕς...
ΚΟΛΑ...στιγμης....
βελονακι...
ψαλιδακι
..
FIMO..H...CERNIT...
ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ....
ΤΟ δικο μου ηταν για κοσμημα ...ετοιμο...

43 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ευχαριστω καλη μου!!!να εισαι καλα!!!

      Διαγραφή
  2. είσαι απίστευτη...υπέροχο το έκανες...!!!
    κάνεις ποδαρικό με το Μαγιάτικο στεφάνι σου,το οποίο πάω παραυτα να το " κρεμάσω " στο βλογ μου...
    Γλυκειά μου Ιριδούλα,πολλές πολλές ευχαριστίες και φιλιά...-:)))

    ( με τί το έφτιαξες...???...με ύφασμα,χαρτί,ζυμαρι,ζαχαρόπαστα,πηλό,κιμά...??? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλα θελεις...!!!με το ζορι .εκανα....αναρτηση!!!
      χιχι!!!οδηγιες στο επομενο...
      μην κουραζω τον υπολογιστη...
      και τα νευρα μου...
      γιατι θα βρεθει στον κηπο!!!χιχι

      Διαγραφή
    2. παιδί μου πες μας απλά με τί το έφτιαξες...
      τις οδηγίες όταν μπορέσεις,με την ησυχία σου...
      μ' εχει φάει η περιέργεια...λολ

      Διαγραφή
    3. δυο φορες....εχω γραψει τις οδηγιες...και πριν προλαβω να αποθηκευσω....γκρ!!!.
      ..σβηνει..ο υπολογιστης....
      ..και φτου ..
      .ξανα απο την Αρχη....
      χιχι!τωρα..εγραψα..μονο ..τα υλικα...χιχι θα..επανελθω..
      συγνωμηηηηηηηηηηηηηη......

      Διαγραφή
    4. παντως....θα μπορουσε να γινει...
      και με ολα τα υλικα
      που αναφερεις,,....
      εκτος τον ...κιμα...
      αυτον αστον...
      για μουσακα ...η παστιτσιο...
      χιχι!!
      ΜΜΜΜΜΜ!!!ΓΙΑ ΤΟΥΡΤΑ...ΜΗΝ ΒΑΖΕΙς ΙΔΕΕς...ΜΗΝ ΒΑΖΕΙς...ΙΔΕΕς...
      ΧΙΧΙ...

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο!!! Πολύχρωμο!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφη δημιουργία ... με κάνεις να ανυπομονώ για την πρωτομαγιά, αν και συνήθως δε θέλω να φτάσει για να χαρώ τα γενέθλια μου περισσότερο που είναι την προηγούμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!Ω!!!ΘΑΥΜΑΣΙΑ!!!ΚΟΡΗ ΤΗς ΑΝΟΙΞΗς ΚΑΙ ΕΣΥ...ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ....
      ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο, πολύχρωμο, χαίρεσαι να το βλέπεις!
    Φιλιά, καλό απόγευμα Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο απογευμα και σε σας ..ευχαριστω!

      Διαγραφή
  6. Ίριδα, καλό απόγευμα. Το στεφάνι της Πρωτομαγιάς, πού έφτιαξες, μοιάζει ολοφρεσκο και ζωντανό! Με προσκαλεί να το μυρίσω!! Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα καλη μου ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
  7. Irida, ωραίο θα ήταν να μας βάλεις ένα κουίζ. Να μαντέψουμε από τι υλικά έχεις φτιάξει το πανέμορφο στεφάνι σου.
    Είναι χάρμα οφθαλμών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xixi!με,,,,προκαλεις....
      αλλα βιαστηκα....κριμα....
      ευχαριστω....

      Διαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!
    ΑΝΤΕ Η ΒΙΒΗ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΙΡΙΣ! ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΞΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν εχουμε πολυ σε λιγες μερες ειναι..αλλα εσυ μας το φτιαξες τελοιο..να σε καλα καρδια μου..φανταστικο..και με οδηγιες παρακαλω..καλη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εβαλα τα υλικα....θα προσπαθησω να βαλω και τις οδηγιες...αλλα ειναι πολυ ευκολο..να εισαι καλα!!

      Διαγραφή
  10. Πανεμορφο και ανοιξιατικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KΟΥΚΛΑ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ!ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΡΙΚΑ...ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΣΕ ΦΙΛΩ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ..ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ...ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ...ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΘΕΛΕΙς ΒΟΗΘΕΙΑ....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ....ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ!!!

      Διαγραφή
  12. Υπεροχοοο!
    Μπραβοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι φανταστικό Ίριδα, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσακι μου να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  14. Πότε πρόλαβες και το έκανες Ιριδα μου;; και πανέμορφο...μονο τον κιμά μην του βάλεις ..δεν του παει...χι..χι.. θα μας φάει η περιέγεια....χι..χι.. με τι το έκανες!!!! φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εβαλα τα υλικα!!!τσοχα ,κορδελες πηλος για κοσμημα....κολα..
      και ,,,ετοιμο....
      Tον κιμα τον αφηνω για τις SEF...xixi
      H BIBH ..φταιει...
      προσκληση ..ηθελε...

      με...προκαλεσε....
      και αρχισα να ψαχνω..
      .τα πραγματα που ειχα,,
      ,και πως θα τα δεσω μεταξυ τους,,
      ετσι....φλας....
      απο το τιποτα....χιχι
      αχ!!μικροβιο ειναι αυτο..
      .δεν περναειιιιιι!!!!!
      να εισαι καλα!!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφο!!μπράβο σου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!!ΦΑΝΟΥΛΑ!!!!ΒΛΕΠΩ...ΤΑ ΑΝΗΣΥΧΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ,,,ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΧΙΧΙ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΩς ΗΡΘΑΤΕ!!!!
    ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ....
    ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΣ ΣΑς......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πανέμορφο Ίριδα!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασαι καλα κοριτσακι....καλη σου μερα!!!

      Διαγραφή
  18. Ωραιότατο το στεφανάκι σου !! Καλή επιτυχία !! Τα έθιμα της πρωτομαγιάς είναι πολύ ενδιαφέροντα ! Ευχαριστούμε για την όμορφη ανάρτηση και της πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασαι καλα γλυκια μου ευχαριστω...ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

      Διαγραφή
  19. Άντε εγώ τώρα να συναγωνιστώ την irida!
    Με τι προσόντα έρμη xristin;
    Πρέπει επειγόντως να αποσύρω την πρόταση μου για συμμετοχή στον διαγωνισμό!
    Αχ βρε irida τι με κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι λες παιδακι μου???
      τι σου εκανα?/?η ερμη....
      χιχι τρομαρα μου!!!
      σιγα....
      η κατασκευη ειναι..
      τοσο ευκολη..
      που την κανει
      και

      παιδακι....ασε πως δειχνει....

      ΑΝΤΕ...μην ψαχνεις ...δικιολογιες....
      τρεξε....φτιαξε....περιμενουμεεεεεεεεεεεεε!!!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

      Διαγραφή
  20. Είναι τέλειο αυτό το στεφανάκι !!!! Τί πανεμορφούλια όλα αυτά που έχεις φτιάξει με το cernit....και τα μανιταράκια τρέλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή