Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

13 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ενδιαφέροντα τα λαογραφικά στοιχεία για τον Μάη και τα μαγιάτικα στεφάνια, αλλά και οι παροιμίες εξαιρετικές. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφες οι αναρτησεις σου..γεματες απο χρωμα,λογια τρυφερα..και υπεροχες μυρουδιες..να σε καλα γλυκια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ κι εγώ.Οι αναρτήσεις σου είναι πολύ όμορφες και ενδιαφέρουσες.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα τί υπέροχες εικόνες Ιριδάκι μου...
    όλο χρώματα και μυρωδιές της Ανοιξης...
    καλό Σ/Κ να έχεις...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη φωτογραφία!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΠΕΛΟ! ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες όλες οι αναρτήσεις σου που είναι
    αφιερωμένες στον Μάη Ίριδα!!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες όλες οι αναρτήσεις σου που είναι αφιερωμένες
    στον Μάη Ίριδα!!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KAΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ...ΚΟΡΙΤΣΙΑ

    @Ελένη Φλογερά

    @meanan


    @Μαρία

    @daphnofila

    @SpIrToKoYto

    @ΕΛΕΝΗ

    @Effie's Sweet Home Designs

    @Μαντρίνα

    ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑς...
    ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΟΛΕς ΜΑΖΙ...
    ΑΛΛΑ ΕΧΩ ,,,ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ,,,
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ,,,ΧΙΧΙ!!!

    ΚΑΛΟ
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ.......
    ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ...
    ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη ανοιξιάτικη εικόνα!Μου άρεσαν πάρα πολύ και οι προηγούμενες αναρτήσεις σου που ήταν αφιερωμένες στο Μάη!Ευχαριστούμε!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω επισεις καλη μου!

      Διαγραφή
  11. Όσες αναρτήσεις είδαμε μέχρι τώρα, είναι η μία καλύτερη από την άλλη!!!
    Πολλά μπράβο!!!
    Ευτυχώς, που μας ανακάλυψες κι έτσι μάθαμε κι εμείς για την ύπαρξη αυτού του πολύ ζεστού, φιλικού κ' φιλόξενου blog!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Γιάννα & Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή