Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

Δραση Ελληνιδων BLOGGER........

...MARIA..Δραση Ελληνιδων BLOGGER ΚΙΚΗ...Δραση Ελληνιδων ΒLOCCER ΑΥΡΙΟ...φευγουν και τα δικα μου ..πραγματακια...για το Βazaar..... ΛΥΠΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ....
μεταξωτο μαντηλι...me felt.......
.
και στοιχεια,με το βελονακι...
κρεμαστρες για την ...ντουλαπα και οχι μονο...
...μπορουν να χρησιμοποιηθουν
.
..και για τα κοσμηματα σας...
η τα μαντηλια σας...
τεχνικη dekoupage....
xρωματα ακρυλικα....
κορδελες...
βερνικi....
κολα....
τα κοσμηματα..εγιναν με χαντρες ....
και λουλουδια απο τις ιδιες τις κορδελες΄΄
΄
και μοτιβο με το βελονακι....και τσοχα...
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕς ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΕς.. .ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ...ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ...ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ.... .................................................................
............................................................... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.....!!!!

27 σχόλια:

  1. για μας ειναι παρα πολλα..να σαι καλα..σ'ευχαριστουμε..καρδια μου..καλη σου μερα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη επιτυχια μικρη μου!!!να εισαι καλα!!!

      Διαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ , ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ,ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΝΕΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. νασαι καλα γλυκια μου!τα αδικουν οι φωτογραφιες!!!

      Διαγραφή
  5. Χρυσοχέρα!! πολύ όμορφα
    καλό απόγευμα, το ραντεβού μας σήμερα είναι στης Χριστίνας..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xa!xa!ψαξε ...ψαξε....δεν θα με βρεις!!
      !πω !πω!γρια γυναικα...με εξαντλησατε...με το περα δωθε!!!
      καλη εκπομπη...!!!και ...φρονημα!!!ε!ε!χιχι!

      Διαγραφή
  6. Ταλεντάρα μου είναι υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμ!!!ΑΡΧΗΣΕς ΤΙς ΒΟΛΤΕς ΕΣΥ????ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΧΕΕΕΕΕΕ!!!

      Διαγραφή
  7. όμορφα και με φαντασια
    το μαντήλι μου άρεσε πολυ
    απότις κρεμάστρες η πρώτη ... και για δωρο σε λαμπάδα κάνει
    ωραίες προσφορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Ιριδα, πολλά μπράβο!
    Κάθε επιτυχία εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα!!νασαι καλα κοριτσακι!!!

      Διαγραφή
  9. Μα τα έκανες παρα πολύ όμορφα ΙΡΙΔΑ μου..τοση δουλεια!!!! γιατί παιδί μου λες ότι δεν βγήκαν καλες οι φωτο;;; μια χαρα τις βλεπω εγώ!..και εξ άλλου για εκεί που θα πάνε θα τα δούνς ζωντανα ..και θα τα θαυμάσουν ίδίας όμασι!!!! χι..χι.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομορφες δημιουργίες! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες όλες σου οι δημιουργίες!Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη σου μερα κοριτσακι νασαι καλα!!!

      Διαγραφή
  12. Ιριδούλα μου οι κρεμάστρες με τρέλαναν!
    Να είσαι καλά αγάπη μου!

    Ραντεβού στον Λουστράκο! Εχει Αλεξίου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερααααα!!!ευχαριστω πολυ!!!
      .............
      υπεροχη βραδια!!!η φωνη και η μουσικη της...μας γεμισε.εικονες..συναισθηματα...αναπολησεις...ε!ε! ετρεξε,,,και καποιο δακρυ....συχαρητηρια!!!

      Διαγραφή
  13. Ιριδουλίνι μου, μένω άφωνη...τι ομορφιές είναι αυτές;;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή