Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

11 σχόλια:

  1. Ιριδα, γειά σου. Τρελαίνομαι να βλέπω τέτοιες δημιουργίες και εσύ από οτι κατάλαβα είσαι μια χρυσοχέρα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αποτέλεσμα στα κεριά είναι καταπληκτικο!Αποθηκεύω το tutorial και θα το δοκιμάσω άμμεσα!Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέξυπνη ιδέα!
    Θα το δοκιμάσω σύντομα, έχουμε γιορτές που έρχονται για δωράκια!

    Ευχαριστούμε Ίριδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ Μ ΑΥΤΑ.ΘΕΛΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΕΝ ΕΧΩ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΞΕΡΕΙΣ ΠΙΑ ΜΑΡΚΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΥΠΩΝΩ ΣΕ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΕΙΖΕΡ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ ΔΕΝ ΤΥΠΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΜΑΣΑΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θελει...εκτυπωτη..με μελανι...οχι λειζερ....και να μην γυρναει μεσα το χαρτι....να εχει μια διαδρομη...δηλ..ο πιο απλος...ο πωλητης θα ξερει...μαρκα δεν γνωριζω..μολις μπορεσω να δοκιμασω στον δικο μου...θα σας πω εντυπωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ????ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.....
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιριδά μου πολύ ωραία βιντεάκια. Θα δοκιμάσω και εγώ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ!!!υπέροχα!!!ότι πρέπει για τις Πασχαλινές λαμπάδες μας!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΕΨΑΧΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημεραααα!!αθανατο you tube!!!χαχαχαχα
    εχω τυπωσει σε tissue paper και ειναι supeeeer!!!!Na το κανετε!!!
    φιλακια πολλααααα(ασχετο.....προσεχε μην βαζεις πολλα βιντεακια γιατι φορωνετε πολυ ο μπλογκερ και θα σου ζηταει λεφτα...οπως και με τις φωτο.....μια λυση ειναι να βαζεις απλα το link)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ...ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.....ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑς!!!!!!
    !ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣΤΑ...
    .ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΑΠΑΝΤΑΩ ..
    ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ...
    ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ....ΚΛΑΨ!!
    ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ..
    ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΕΡΓΟ ΛΙΝΚ..
    .ΣΤΙς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς...
    .ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ...Η ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή