Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

ΜΑΘΗΜΑ...Ελευθερο σχεδιο...1..

9 σχόλια:

  1. εγώ πάλι τελευταία θα δώσω το παρόν.....μπράβο Ίριδα που είσαι τόσο επιμελής.....φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!περιμενουμε...και τα δικα σου!!

      Διαγραφή
  2. Μπραβο ! μπραβο !Πρωτη μαθητρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την την καλή μου μαθήτρια!!!Εσύ παιδί μου θα πάρεις το μάθημα αυτό και Θεός ξέρει τι θα μας δείξεις και πως θα το εξελίξεις...Ας περιοριστώ προς το παρόν σ'ό,τι βλέπω...Η φωτογραφία παίρνει κουλουράκι από την αρχή...μα καημό το'χω!Ένας φωτογράφος ρε παιδιά ν'αρχίσει μαθήματα φωτογραφίας!!!Οι σκιές σου σωστά τοποθετημένες,όσο μπορώ να δω,η προοπτική λίγο πάσχει αλλά έρχεται το επόμενο μάθημα...όχι πολύ σύντομα...να εμπεδώσετε πρώτα αυτό...Μπράβο!Φιλιά Ιριδούλα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!!!Α!Α!δεν σας το ειπααα!!!!!
      το επομενο χομπυ....
      θα ειναι η ...
      φωτογραφιαααααααααα!!!!
      ποτε μην λες ποτε....ετσι δεν λενε??
      χιχι!!!
      ευχαριστω...και για το κουλουρι.....
      χιχι!!θεσσαλονικης..ειναι??
      αδυναμια τα εχω....χιχιχ

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σου Ίριδα, εγώ το Μαράκι μας ακόμα μόνο το παρακολουθώ, με επιμέλεια μεν δεν τολμώ να δοκιμάσω όμως!!! Καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ , ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΝΑΙ, ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΟΛΕΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mπραβο Ιριδουλα καλη μαθητρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή