Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

10 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΚΥΡΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εευχαριστω...ουτε εγω το ηξερα....

      Διαγραφή
  2. Δεν το πιστεύω αυτό που κάνεις!!!Τι εξέλιξη είναι αυτή Ίριδά μου; Και σκιές και πόζες! Τι να σου πω παιδάκι μου...ή μας δούλευες,ή τα παίρνεις εύκολα ή εγώ είμαι μάγισσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το χρωσταω..σεσας...
    ..ποτε δεν θα το τολμουσα...
    .δεν ...δουλευω...κανεναν..
    .δεν νομιζω πως υπαρχει..
    .λογος..
    ..αλλωστε...γιαυτο...
    δεν προσποιουμαι...οτι ειμαι κατι αλλο....απο αυτο που ειμαι........
    το δοκιμασα...
    .και εψαξα..πολυ...
    για πληροφοριες...κιαλλες....
    βρηκα...βιντεακια..
    .και προσπαθω πολυ...
    αλλωστε..
    .ειχα πολυ χρονο...
    τον τελευταιο μηνα..
    .μια που ενα προβλημα με την μεση μου με καθηλωσε στο κρεβατι..
    ..τωρα ειμαι καλυτερα..και ευτυχως...ορθια....
    οχι βεβαια ακομη για πολλα...
    αλλα...για το μολυβι και το χαρτι...
    δεν υπαρχει προβλημα!
    ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,,,ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ...ΓΙΑ ΟΛΑ...
    ΟΙ ΟΔΗΓΙΕς ΣΑς...ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ...ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ...
    και οι συμβουλες...ολων σας καλοδεχουμενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίριδά μου όταν έγραφα ''μας δούλευες''αστειευόμουν φυσικά.Δεν είχες κανένα λόγο να το κάνεις απλά έχω εκπλαγεί τόσο με την πρόοδό σου που δεν ξέρω τι να πω.Χαίρομαι που έγινα η αφορμή να το ψάξεις και να ασχοληθείς περισσότερο.Μπράβο σου,μη το αφήσεις θα έχεις σπουδαία εξέλιξη.

      Διαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΟ ΙΡΙΔΟΥΛΑ!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Ένα Αστέρι γεννιέται".... φαντάζομαι τι θα δούμε από τα χεράκια σου όταν θα είσαι τελείως καλά!!!! Περαστικά σου και Καλή Σαρακοστή!!!!!! Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ιριδα!! Καταπληκτική εξέλιξη!! Είδες τι κάνει ενα πρόβλημα στη μέση? Τουλάχιστον να πιάσουν τόπο οι πόνοι σου!! Εχω κρεββατωθεί και εγώ με μέση πριν χρόνια!! Περαστικά!! Ο πίνακας είναι υπέροχος!! Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα! Είναι υπέροχο!!!Καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώ πώωω!!!! Είναι τέλειοΟΟΟ!!! Πάρα πολύ όμορφη!!!!! Και μου αρέσει τόσο η κίνησή της!!!! Είσαι ταλεντάρα!!!! Την έχεις σκιάσει (έτσι το λένε άραγε;) τέλεια και γενικά είναι υπέροχη!!! Χίλια μπράβο!!! Ανυπομονώ να δώ και τα επόμενα!!!! Πολλά φιλιά συμμαθήτρια!!!!
    Γουάου!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή