Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

καλο...τριημερο!!!!!καλα να περασετε!!!

ΠΡΙΝ......
ΠΩς σας φαινεται?προσπαθω παντως....
δεν το εχω τελειωσει ακομα...αλλα σας το δειχνω...
γιατι γραψε σβησε...στο τελος μπορει να γινει μαγικη εικοναχιχι
και να μην προλαβω....χιχι
περιμενω...συμβουλες!!.... ευχαριστω!! ..............................................................
kαι....να το αποτελεσμα....μετα το σβησε γραψε!!!!!
ΜΕΤΑ.......
σας το ειπα εγω!!!χιχι!!σβησε,....
γραψε.....
μαγικη εικονα.....κοντεψα να το κανω!!!!
ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΕΙΡΑΖΩ,,,,ΧΙΧΙ!θα την χασω...... ............................................................................................................... ................................................................................................................
η..ξανθια...χιχι!τελος παντων.. .... ειναι αλλη....
πηρα φορα....
!!!!..................................................................................... .............................................................................................
............................................................................................................
εχει,....κιαλλη....
χιχι!θα πρεπει...να τις ...βαφτισετε,,,,για να ξεχωριζουν.... σας ευχαριστω,ο,λους ...για τα σχολια και τις συμβουλες!!!

22 σχόλια:

  1. εγω απλά να θαυμάσω μπορώ
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι πολυ ευγενικη...ευχαριστω!!καλα να περασετε!!

      Διαγραφή
  2. Ιριδά μου Καλές Απόκριες, Καλά Κούλουμα!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να περασετε καλααα!!!!ευχαριστωω!!

      Διαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!!!!ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα καλη μου !καλα να περασεις!!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΕ!!!!!! ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
      ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει που τολμάς!Τα μάτια της είναι πολύ όμορφα!Αυτό που έχεις να διορθώσεις είναι οι αναλογίες.Τα μάτια είναι μικρότερα από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά.Καλύτερα να μικρύνεις λίγο τη μύτη και το στόμα για να είναι πιο σωστό.Μπράβο θαρραλέα μου μαθήτρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xixi!!ευχαριστω!!!εσυ τωρα τα λες...ευκολα!!!κοιτα...η δευτερη φωτο....ειναι με τις αλλαγες!!!!!αγνωριστηηηηηηηηηηηηη...την εκανααααα....χα!!χα!

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά έγινε πολύ καλή!!!Τελικά δουλεύει το σύστημα της τάξης μας!!!Φιλιά πολλά και καλή ξεκούραση Ίριδά μου!

      Διαγραφή
  5. Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!
    Πολυ καλο ειναι.Μηπως το μαγουλο να ηταν πιο λεπτο;συγνωμη που το γραφω αυτο .Αποψη μου ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι παιδι μου ζητας συγνωμη???ευχαριστω...για τις ευχες!!επισεις καλε μου!!!το εφτιαξα το μαγουλοχιχι

      Διαγραφή
  6. πολυ ομορφο..να σαι καλα..καλη Σαρακοστη..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μόνη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι να συνεχίσεις γιατί το έχεις.Καλό τριήμερο να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΤΖΟΛΙ;
    ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΧΕΙΛΙΑ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΑ ΠΑΣ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!!ναι ναι...δικιο εχεις!!!ετσι μας συμφερει!!!δουλευω παντως ετσι?δεν καθομαι...καλα να περασετεεεεεεεεεεεεε!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο !! καλή συνέχεια και καλό τριήμερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να περασεις καλα!γλυκια μου!!

      Διαγραφή
  10. Συγνωμη Ιριδά μου αυτες οι τρεις προσωπογραφιες ειναι τελικα μια??? σβησε σβησε πως τα καταφερες καλε???
    χαχαχααχ

    μου αρεσε καταπληκτικα η τριτη καρακουκλαρα την εκανες χααχχα
    και η δευτερη καλη ειναι

    καλο τριημερο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oxi!!
      οι δυο πρωτες....ειναιχιχι
      η ιδια...
      αγνωριστη την εκανα...ευτυχως δεν ειμαι....πλαστικος χειρουργος...χιχι
      η τριτη φωτο....ειναι αλλη....
      ετσι που τα εβαλα σας μπερδεψα...συγνωμη!!!!!
      καλο τριημερο!!!!

      Διαγραφή