Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΑΛΟΓΙΕς ΠΡΟΣΩΠΟΥ

...........ΠΡΟΣΩΠΟ 3/4............
...............ΠΡΟΦΙΛ............
Το πρωτο μαθημα ....τελειωσε.....η εργασια ...παραδοθηκε......
δεν μπορω να πω οτι δεν δυσκολευτηκα....αλλα νομιζω οτι το ....διασκεδασα πιο πολυ....περιμενω.... τις οδηγιες της δασκαλας....για τα λαθη.....
και ...ΚΥΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......εχω προβλημα στο μετρημα...
παρακαλω πολυ...ενα σκονακι.....με το πως....τοποθετουμε καθε φορα......στο παραλληλογραμμο......το κεφαλι.....σε ποσα κουτακια το χωριζουμε.....ειναι σταθερο ...παντα.?ας πουμε.....2...επι....6...???
ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ........

16 σχόλια:

  1. Δεν γνωρίζω την άποψη της δασκάλας,
    αλλά το βρίσκω ωραίο!
    Μακάρι να μπορούσα.................ζηλεύωωωω
    Κυριακάτικα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημεραααααααα!!!!!χαρτι και μολυβι,,....γρηγορα.......δεν υπαρχει δεν μπορω ...μονο δεν θελω.....αφου τα καταφερα εγω...εστω και λιγο......δεν ξερω τι θα γινει παρακατω....χιχι
      ...ολοι μπορειτε.......δοκιμαστε.....
      ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!1

      Διαγραφή
    2. Ποιος δεν μπορεί;Πλάκα μας κάνεις...περιμένω και τα δικά σου...φιλιά Αντιγόνη μου!

      Διαγραφή
    3. KYRIA.....ΚΥΡΙΑ....νομιζω...δικαιολογιες ψαχνει ...για να τεμπελιασει....χιχι!!

      Διαγραφή
  2. πολύ καλή η δασκάλα!
    αλλά και η μαθήτρια σπίρτο!

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!!
    ΧΙΧΙ!
    ΜΠουρλοτιερισσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟλύ όμορφο!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω κοριτσακι!!!μαρεσει το κοσμημα απο μεταλο που εχεις στην φωτογραφια σου!!!το λατρεψα!!!καλο υπολοιπο κυριακης!!!

      Διαγραφή
  5. Άργησα αλλά ήρθα...Εμείς οι διαδικτυακές δασκάλες δεν μπορούμε να ησυχάσουμε ούτε τα Σ/Κ!!Πρώτα να λύσω τις απορίες.Στο ανφάς φτιάχνεις ένα παραλληλόγραμμο όπου το φάρδος ισούται με τα 2/3 του ύψους,δηλαδή εάν κάνεις ύψος 15εκ το πλάτος θα είναι 10εκ περίπου.Το ίδιο και στα άλλα δύο.Κάθετα στο ανφάς, το παραλληλόγραμμο το χωρίζουμε στη μέση,στα 3/4 ο κεντρικός άξονας μετακινείται ανάλογα προς τα αριστερά ή δεξιά (όπως θέλουμε να στρίψουμε το κεφάλι).Οριζόντια το χωρίζουμε σε έξι ίσα διαστήματα.Τώρα για τα σκίτσα σου...Το 3/4 είναι σχεδόν τέλειο.Μόνο το ένα της ματάκι(όπως κοιτάζουμε το δεξί)θέλει μια μικρή διόρθωση στο κέντρο του(αλληθωρίζει...ελαφρώς).Το προφίλ αρκετά καλό κι αυτό,λίγο πιο κάτω θέλει το μάτι και λίγο πιο κοντό το πηγούνι της.Εάν όπως λες δεν είχες ιδέα από σχέδιο πριν,παίρνεις σχεδόν άριστα σήμερα!Χαίρομαι που προσπαθείς και νομίζω πως εάν δεν βαρεθείς και κάνεις κι άλλες δοκιμές,θα το τελειοποιήσεις.Μπράβο σου κοριτσάκι μου,θα σε βάλω κι εσένα πρώτο θρανίο με τις καλές μαθήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!αλληθωριζουν....εεε??
      τι περιμενεις....γεραματα...αμα δεν φορας και τα γυαλια????

      Κυρια...κυρια....δεν θελω μπροστινο...χιχι!θρανιο....πισω,,,πισω....χιχι
      ......(κοροιδο...ειμαι....εκει ειναι ο ...χαβαλες.....)

      ολλα για τωρα...τερμα....οι.δοκιμες....
      απο μενα θα ησυχασετε ...να παρουν κιααλλλες σειραααααα!!!!
      .....γιατι αλλιως...η ΚΥΡΙΑ ΡΕΝΑ θα με περιμενει ...με το σκουποξυλο....
      τωρα καλε...παω παω...για το συρταριιιι....οφουυυυ!!!κουραστηκα

      Διαγραφή
    2. ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;
      ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!!!!!!!!!
      ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!!!!!!!!!
      ΕΛΑ ΔΩ ΚΑΛΕ, ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ......ΣΤΑΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΩ ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΜΑΙ!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΩ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙΣ!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. αν ηξερε,,σε τι χαρτι ζωγραφιζα χιχι θα επερνε πισω τον βαθμοχιχι,,,
    ..............

    αυτο που βγαζουν τα παιδια μου...φωτοτυπιες χιχι
    ...λιγο χρονο παρακαλω...για να ειμαι συνεπεις...
    να πιασω το συρταρι...που εμεινε στη μεση...
    να χιχι βρακωσω....το κακομοιρη...τον μαγειρα....
    και εχω ακομη ενα...αλλα θελει τοσο τριψιμο για να επανελθει......ωχ!απο δικια μου αποτυχημενη αποπειρα με στοκο...ολοοοοοο...τρομαρα μου!!!
    αχ!Μεση..ηηη δεν εχωωωωω.....
    γεια σου κοριτσακιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!!Εγώ έχω μεσάνυχτα από αυτά.
    Χάρηκα όμως που έχω στα χέρια μου δώρο από σένα, πολύ θα χαρώ να σε δω σε επόμενη συνάντηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χα!χα!και γω μεσανυχτα εχω,,,,και προσπαθουν εδω οι ΚΥΡΙΕς....χιχι!να μας αναψουν κανενα φως!!!
    πολυ χαρηκα...να εισαι παντα τυχερηηηη!!!το ευχομαι...
    το οτι ελειπα ...δεν ηταν δικια μου επιλογη!!! βλεπεις η ...μέση....δεν...κανει...χατηρια.....σου δινει ..μια μαχαιρια...και κατω....τελος καλο...ολα καλα....ομως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Ίριδα!!
    Απ' ότι βλέπω είσαι πολύ καλή στο σχέδιο!! Εμένα μου φαίνονται εξαιρετικά τα πρόσωπα!!Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες κοριτσακι!ευχαριστω!!

      Διαγραφή