Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ.......

ΜΑΘΗΜΑ,,,ΠΡΩΤΟ..... ΑΝΑΛΟΓΙΕς ΠΡΟΣΩΠΟΥ.....(ΑΝΦΑς) ΚΘΗΓΗΤΡΙΑ.... Μaria Villioti.... AΙΘΟΥΣΑ..... ΠΝΟΕς ΤΕΧΝΗς....
http://pnoestexnis.blogspot.com/2012/01/blog-post_19.html ΔΟΚΙΜΗ.....ΠΡΩΤΗ.... Και ευχομαι,, να μην ειναι και η τελευταια....
ΣΧΟΛΙΑ......................... Ευχαριστω πολυ...την Κ.Maria Villioti.... για την ευκαιρια που μου εδωσε,,,να παρακολουθησω το μαθημα της,,, ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ??? .........ΞΕΚΙΝΗΣΕ....ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗς ΕΔΩ ΣΤΗ BLOGOΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑς,,,,,,,, οι οδηγιες της ΑΨΟΓΕς...... στην αρχη ειπα...θα κατσω στην ακρη...και απλως θα παρακολουθω.... δεν ειμαι της ζωγραφικης....αλλα το χρωμα και η αρμονια συνδεεται με οτι και να κανουμε γυρω μας.. οποτε κατι θα κερδιζα....ομως τα περιεγραφε τοσο απλα...που πηρα χαρτι και μολυβι...γιατι ειμαι και περιεργη...να δοκιμασω....αμα ο δασκαλος εχει θετικη ενεργεια και δοτικοτητα σε κερδιζει....το αποτελεσμα.....με εξεπληξε... χμ!!!!τυχαιο λεω....θα ειναι.....δεν τολμαω να φτιαξω και τα υπολοιπα δυο..... η τυχη του πρωταρη....ας μην την πιεσω... ......................................................................................................................ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...... ΣΠΑΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ..........ΔΙΝΟΥΝ....ΧΩΡΙς ΑΝΤΑΓΑΓΜΑΤΑ.....ΑΠΛΩΧΕΡΑ......ΤΙς ΓΝΩΣΕΙς ΤΟΥς..... ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΡΟΠΟ.....ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ..ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ...ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥς ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΟΥς ΑΝΘΡΩΠΟΥς .....ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ BLOG ΜΟΥ....ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΦΕΥΓΑ.....ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΚΑΠΟΙΩΝ.... ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,,,ΟΛΟΥς μαζι,,,,και τον καθενα ξεχωριστα ,,,, καλη συνεχεια...

39 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Ιριδουλίνι! Λες να έρθω κι εγώ;;;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημεραααα!!!καλως την χρυσοχερααααα!!!αν δεν δοκιμασεις δεν θα ξερεις,,,,εσενα,το μυαλο και το ματι σου ..κοβει,,,,χιχι μην πω για τα χερακια,,,,πετανεεεεε!!

      Διαγραφή
  2. Αυτή η αίθουσα ''πνοές τέχνης''μ'έκανε να γελάσω και να ξεπεράσω τον πανικό μου όταν είδα την ανάρτησή σου!Καλέ τι έκανες εδώ;Πως να το χειριστώ όλο αυτό δεν ξέρω...Ας αρχίσω από το τέλος.Πολύ καλά έκανες κοριτσάκι μου γλυκό κι έμεινες...αλίμονο αν κάθε φορά που βρίσκονταν μπροστά μας άνθρωποι σάπιοι,αποχωρούσαμε...Κι εγώ θα κρατήσω μόνο τους αξιόλογους από δω μέσα και,δεν θα το πιστέψεις,είναι πάρα πολλοί!Στο προκείμενο όμως που νομίζω πως σε καίει και περισσότερο...είναι πάρα πολύ καλό!Δεν μπορώ να πιστέψω πως μόνο με τις καλές οδηγίες βγαίνουν αυτά τα αποτελέσματα...νομίζω πως κάποιο καλό χεράκι κρύβατε όλες και βρήκατε την ευκαιρία να το αναδείξετε.Και στη συμμετρία σωστό και στη σχεδίαση...μόνη παρατήρηση(πρέπει να το πω αν θέλετε να με λέτε δασκάλα...)πως όλα τα χαρακτηριστικά είναι λίγο μεγαλύτερα από όσο θα έπρεπε σε σχέση με το κεφάλι.Ή αν θες το κεφάλι είναι λίγο μικρότερο, θα μπορούσες λίγο να το ανοίξεις, ειδικά στο πλάτος.Αυτό το ελάχιστο.Σ'ευχαριστώ για την ανταπόκριση όχι μόνο στο μάθημα αλλά και στο όλο πνεύμα αυτής της προσπάθειας.Σ'ευχαριστώ γι'όλο αυτό που έστησες εδώ και πιο πολύ σ'ευχαριστώ που προσπάθησες.Περιμένω με αγωνία τα άλλα δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωχ!!!αρχησανε τα δυσκολαααα!!!!
    γιατι καλε κυρια με τυραννατε τωρα?
    σβησε γραψε ,,,θελετε να το κανω μαγικη εικονα?
    να μην το αφησω ευσι....
    και να κατσω στη γωνια μου να σας βλεπω,,..
    .εγω το εκανα για να με γραψετε στηνταξη μονο...
    .αχ!!αχ!!θελετε και ταλλα δυο...
    .θα γελασει ο ντουνιας.....

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑς ΠΡΟΣΒΑΛΑ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑς ΦΕΡΩ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ,,,,ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ,,,,,,ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ ΠΕΣΤΕΤΟ ΜΟΥ......
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙς ΥΠΟΔΕΙΞΕΙς.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα να μην αλλάξεις στο πεστέτο σου(άκου λέξη!),ούτε στον αυθορμητισμό σου.Και σε καμία περίπτωση δεν με προσέβαλες...Έκπληξη ένοιωσα μόνο.Τώρα για τις διορθώσεις δεν στις είπα για να τις κάνεις σ'αυτό αλλά για να ξέρεις όταν ξαναπροσπαθήσεις.Με τεμπελιές αρχίσαμε...άντε σε πειράζω.Αν έχεις όρεξη κάνε και τα άλλα.Είπαμε πως δεν αγχωνόμαστε...να περνάμε καλά θέλουμε.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. xixi!τη γλιτωσα προς το παρον.....εχω να τελειωσω...και καποια συρταρια....ποιος την ακουει μετα την Κ.Ρενα....
      ακομη το παντελονι περιμενει...χιχι!!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η Κ ΡΕΝΑ!!!!!!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ!!!!!!
      ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ, ΜΕ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ!!!!
      ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ!!!!!
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!!!!!!!!!!
      ΤΟ ΣΚ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!!!!!!
      ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΓΧΟΣ!!!!!!!
      Ο΄ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. εσεις βαλθηκατε ολες μαζι....να με ξεκανετε...ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕ.....τι θα πρωτοκανω...πια...γρια γυναικα.....δεν ειμαι ...ο σουπερμαν...χιχιχιιχ!!!!ουφ!!!
      θα βγαινω εξω ...και θα κουβαλαω...χαρτια μολυβια...συρταρια...υφασματα...θα κρεμονται αριστερα δεξιααααα...
      μην με πιεζετε...εχω ενα ΚΑΚΟ....
      βρικολακιαζω μετα...και θα χτυπαω στα σπιτακια σας....χαραματα..αξημερωτα....για οδηγιες???χιχιχι!!την βαψατε...τωρα...
      (((ωχ!παλι παρατηρηση θα φαω...για τον τροπο που γραφω απο την Κ,Μαρια))))χιχι(((αακου λεξη)εχω κιαλλες....χιχιχι!!

      Διαγραφή
    6. ΣΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. xm!γελα.....γελα.....εγω κλαιω απο τα τοσα ορθογραφικα που κανω....και τα γραμματα που...τρωω,,,ουτε....φακος δεν με σωνει...(καλε....θα τρελαθω...αλλα παταω αλλα γραφει...μαλλον΄΄΄πρεπει....ναφησω τογραψιμο...και να πιασω τα συρταρια...ειναι πιο ευκολο.....

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα αγαπημένη μου συμμαθήτρια.... το έχεις!!! το έχεις!!!! Κοίτα κακομοίρα μου μην κάνεις κανένα αστείο και κλείσεις το blog!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα!!και να χασω εγω τον χαβαλε του μαθηματος με τετοιες συμμαθητριες???αστερια?ωχ!μην με ακουσει η δασκαλα....χαθηκα....
      ξερεις....τι τετραδια γεμιζα....με την διπλανη μου στο σχολειο...στο μαθημα της ΙΣΤΟΡΙΑς?με τι?με ποηματακια...η μια εραβε η αλλη ξηλωνε.....του..19 εκεινη...σην ιστορια...18 εγω....προκοψαμεχιχι

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα να καταφερες περίφημα μπραβο σου!!!! Εγω ακομα δεν αξιωθηκα να το κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε κοριτσια!!!ευχαριστω πολυ..
      .δεν το εχω ξανακανει
      και πολυ φοβαμαι ...
      οτι απλη τυχη ηταν...
      .του...πρωταρη που λενε..
      ..αφηστε τα μπραβο..
      .για αργοτερα χιχιεαν ξαναπετυχει το γλυκο!!!χι!χι!

      Διαγραφή
  6. ο καθενας βγαζει επανω στο χαρτι..αυτο που βλεπει..το χερι το χαραζει με χρωμα και γραμες..η καρδια ομως κανει ολη τη δουλεια..νασαι καλα..χαιρομαι που σαι διπλα μας..πολλες αγκαλιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ax!δικιο εχεις....αλλα εδω...δεν συμβαδιζει το δικο μου το χερι με αυτο που βλεπει....και την καρδια...για να ζωγραφισουν...ειναι μαλωμενα..χιχι πιστεψεμε...

      Διαγραφή
  7. Κάθε προσπάθεια έχει την αξία της κι εφόσον αυτό μας γεμίζει γιατί όχι;;;
    Δεν έχω ιδέα από Ζωγραφική αλλά κρατώ τις συμβολές της ειδικής.
    Καλή συνέχεια και σε θέλουμε εδώ στην παρέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημενη μου.....εδω...ειμαι....σαν μουλαρι που πεισμωσε χιχι

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. μικρουλα μου ευχαριστωωωω!!

      Διαγραφή
  9. μου φαίνεται τόσο δύσκολο..είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα απόσο μπορώ να κρίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τις συμβουλες της δασκαλας βγηκε!!!τωρα για το αν αυτο...θα μπορουσα να το κανω να φαινεται αληθινο....προσωπο....χμ!!!θασε γελασωωωω!!!αμφιβαλω.....μηνπροκαλεσω και την τυχη μου χιχι

      Διαγραφή
  10. Μπραβο! Μπραβο συμμαθήτρια!
    Η ταξη περαει!!!
    Να ειναι καλα η δασκαλα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MARIANNAAAAAAA!!!!!!ποσο θα ηθελα αυτη τη στιγμη να μπορω να πεταξω σταληθεια,,..και να βρεθω στο νησι σου!!!

      Διαγραφή
  11. καλησπερα και στα μερη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΣΕ ΣΑς!!!
      ευχαριστω!!
      καλως μας ηρθατε!!!
      ΓΙΑΤΡΕ......????ΤΙ ΛΕΤΕ....
      .ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ..
      ..ΓΙΑΤΡΟ???ΧΙΧΙ
      παρακαλω...μην χαθειτε.....που ξερετε....

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω για την υποδοχη ... με κανεις να νιωθω ευπρόσδεκτη
      δεν ειμαι γιατρος ...
      και θελω να πω οτι οποιος βρίσκεται σε σχεση με την τέχνη και δει τη ζωγραφική συνηθως δεν έχει αναγκη απο γιατρους

      Διαγραφή
    3. παντα..ευπροσδεκτη.... για..οσο μας αντεξετε χιχι!!!η ζωγραφικη...ειναι κατι καινουργιο για μενα...αλλα εχετε δικιο!! η δημιουργια γενικα...ειναι μια διεξοδος.....και ποσο μαλιστα τωρα...σημερα....
      να περνατε...να εισαστε καλα!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Μα ξέχωρα από την δασκάλα, φαίνεσαι κι εσύ μια εξαιρετική μαθήτρια!
    Μπράβο Ιριδά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι!ξερεις τι λενε???τωρα στα ...γεραματα...μαθε γερο...γραμματα......
      ,,,αλλα...πολυ το ευχαριστιεμαι...βρε Ελενα....πειραζει???

      Διαγραφή
  13. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΟΥ!!!
    ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την...και σε εσενα γλυκια μου!!!!ευχαριστω!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Ίριδά μου.

    Δεν σου κρύβω ότι με εξέπληξε ευχάριστα η επανασύνδεσή σου με την παρέα μας!
    Δεν ήξερα τι έχει συμβεί. Μ΄αρέσει, όμως, που είσαι εδώ γύρω και τα "λέμε"...

    Όσο για τη μαθητεία σου στην Τέχνη, έκανες πολύ καλά! Αξίζει να ωθούμε τις προσπάθειές μας προς τα εμπρός. Πάντα κάτι καλύτερο βγαίνει.

    Καλό Σ/Κ
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!!!καλη μου....εισα.....πειρασμος.....χιχι εσενα πρεπει να σε αποφευγω,,,χιχι!!!!!

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΙΡΙΔΑ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ .ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΗΝ ΠΤΟΗΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΕΧΤΙΣΕΣ ΜΕ ΚΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΟΥ!!!ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ, ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΑΣ ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσακι μου ευχαριστω!!!δεν εχω ξανακανει τετοια αποπειρα!!!!!!χιχιμονο κοποια προφιλ οταν ημουν κοριτσακι,,,στα τετραδια του σχολειου,,,,για πλακα....μια γραμμη,...και μια καρδια για στομα.....μεχρι εκει....

      Διαγραφή
  16. ΆΑαααα!! Θα σου πώ κι εγώ ένα μεγάλο μπράβο!!!!! Υπέροχη η προσωπογραφία σου!!!!! Πολύ εκφραστική όπως λέει και η Νάσια!!!! Έχεις ταλέντο σου λέω!!! Εγώ τώρα έχω κάτσει πάλι και προσπαθώ να την κάνω!!! Κι εγώ χαίρομαι που δέν έκλεισες το blog σου για να γνωριστούμε καλύτερα τώρα που είμαστε και συμμαθήτριες!!! :ο)!!!
    Υπέροχη η δασκάλα μας!! Συμφωνώ με αυτά που γράφεις περί θετικής ενέργειας και δοτικότητας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε κοριτσακι!!!πολυ χαιρομαι!εσυ το εχεις κιολλας!!!!θα μας καταπληξεις!!!!ανυπομονω!!!

      Διαγραφή