Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012

6 σχόλια:

  1. ΠΩΠΩΠΩΠΩΠΠΩ!!!!!
    ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!
    [ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ]!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΥΡΑΝΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΡΙΑ , ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ;;;;;;ΟΕΟ;;;;;;;;;;;;;;
    ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να σε γλυκανω καλο μου!!χιχιχι!

      Διαγραφή
  2. Και πάνω που περίμενα να δω την συνέχεια από το συρτάρι... βλέπω γαλακτομπούρεκο!!!!!!!! Καλά πλάκα κάνεις βραδιάτικα!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλακα εγω?γιατι καλε
      πως σου ηρθε τωρα αυτο!!
      !πω!πω!πω!
      το ονομα μου βγηκε!!!χιχι!!!
      δεν με περνετε πια στα σοβαρα!!!
      ειχα μια...λυγουρα...
      και ειπα...τι να κανω....
      αντε.....αφου δεν μπορω να φαω...
      """"φατε ματια ψαρια....."""
      ετσι δεν λενεχιχι!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένο γλυκό το γαλακτομπούρεκο!
    Καλό σου βράδυ, Irida!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο βραδυ και σε σενα..
      καλε μου....φιλε !!!!!!!....ευχαριστω!!!

      Διαγραφή