Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΙΖΟΥΜΕ?..............

ΠΑΜΕ....λα!λα!λα! Που .ντο ...που ...ντο ... το δαχτυλιδι.......
ψαξε.....ψαξε....... δεν θα το βρεις.........
χιχι!!!δεν θα το μαρτυρησω ακομη..... ....................................................................................... ΑΝΤΕ....αυτο και αλλο ενα εμεινε συρταρι........... μετα ...θα ησυχασετε απο μενα....... .................................................. ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ....... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!! ΚΑΛΗ........ΜΕΡΑ!!!!!!

16 σχόλια:

  1. ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΡΤΑΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.......
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν....μπορεσω...
      θα...βγω..στη γυρα.....)κρυφα)χιχι!!
      γιατι τωρα μου το απογορευσαν.....
      λενε....
      που θα τρεχεις τωρα
      γρια γυναικα
      κούτσα...κούτσα...με ταθρητικα..χιχι!!!
      και ...αμα βρω θα σου στειλω....
      ενταξει?
      μη μου στεναχωριεσαι....

      Διαγραφή
  2. Όλο παιχνιδάκια είσαι αγαπημένη γιαγιά Ίριδα!!!!! Τι να φτιάχνεις άραγε????? πρέπει να είναι κάτι φανταστικό!!!! πολύ δαντέλα βλέπω!!!!!! Πέρνα αν θες απο το σπιτάκι μου... υπάρχει κάτι για σένα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωω!!!
      ετσι...ετσι....
      οι γιαγιαδες γιαυτο ειναι....
      και μετα ...λενε και παραμυθια...
      Μια φορα και ενα καιρο!!.....
      ...ΕΕΕΕΕΕ!!ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ.......
      Αυτο....ειναι για την αλλη φορα...!!!χιχι!!!

      Διαγραφή
  3. Για πες που είναι το δαχτυλίδι?????
    Τι πανέμορφο ροζουλί συρταράκι!!!!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ...ξερω....δεν απαντω.....
      η...ταρτα με το σπανακι.
      .που ειναι...οεο!...
      τσιγκουνα ...δεν μου εφερες....κλαψ!

      Διαγραφή
  4. ΤΙ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΗΣ ΣΤΑΓΟΝΑΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!!!!!
    ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΑΛΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλαψ!!!με κακολογεις?..
      .ακου τυραννος...εγω..
      ..που σε σκεφτομαι...
      .και...σε ενημερωνω
      ....ετσιγια να χαιρεσαι.
      ..λιγο..και ναβλεπεις πως πανε τα συρταρια.
      ..και πως αυξανονται...
      με πληγωσες ...τωρα.....
      ...........................
      δεν θαρθω στο μαθημα σου....
      χιχι!κοροιδο ειμαι....για να με βαλεις τιμωρια....?
      σε γελασανε.....χιχι!!!και που εισαι ακομα!!!
      εχω αλλο ..ενα......χιχι!!!!

      Διαγραφή
  5. ονειροσύρταρο είναι!
    φιλιά ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δαντέλες,ροζουλί συρταράκι ,όνειρο θα είναι !!!!Αντε μαρτύρα,μας έσκασες!!!Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oφουυυυ!!!περιεργες..
      .βιαστικες που εισαστε..
      ...""γαμπρο θελω ....τωρα τον θελω""....χιχι!!
      τωρα εχω....γαλακτομπουρεκο....σας κανει?????
      χιχι!

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα ΄Ιριδα! Κάπου πάει το μυαλό μου για το συρτάρι σου αλλά θα περιμένω να το φανερώσεις !!!! Θα χαρώ πολύ εάν περάσεις και από το δικό μου σπιτάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες!!!!!εξυπνο κοριτσιιιιι!!!!ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
  8. καληνερα..περιμενουμε με αγωνια να μας το αποκαλυψεις..ετσι που μας κανεις μας κενρτιζεις ποιο πολυ..οτι και αν ειναι θα βγει υπεροχο..νασαι καλα..καλη συνεχεια..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα!!!καλημερααααααααααα!!!
      χμ!τωρα με φοβισατε λιγο...
      .πολλες φορες η λυση..
      .ειναι πολυ πιο απλη απο οτι δειχνει......
      .ισως σας ....απογοητέυσει.....
      ......ευχαριστω,,,,!!!

      Διαγραφή