Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

KAΛΗΜΕΡΑ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

κοριτσια!!!!!ααααααααααααααααα!!!!! ευχαριστω πολυ για την βοηθειαααα!!!χιχι...............τον πιασαμε τον κλεφτρακο......!!!!!τον μαγειρα....(ζηλεψε...θυμωσε...και μου εκλεψε το συρταρι.....)αλλα...δεν με ξερει καλα!!!χιχι....μονο που χιχι του λειπει το παντελονι.....χμ!!!εχω δουλιτσα ακομη....αλλα δεν θελω να κρατω σε αγωνια(εφιαλτη)χιχι τη ΡΕΝΑ..................................................ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΑ.....ΟΤΑΝ τα κολησω ολα αυτα...... και τελειωσει ......θα προσπαθησω να βγαλω καλυτερες φωτογραφιες.....
ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ.....ΑΑΑΑΑ ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΥΡΤΑΡΙΑ...ΑΑΑ ΤΟΣΕς ΙΔΕΕς...ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ,..ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ...ΠΟΣΑ ΥΠΕΡΟΧΑ.....ΣΥΡΤΑΡΙΑ .....ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.????......ΚΑΙ ΜΗΝ ..ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ...ΤΟΛΜΗΣΤΕ....ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟς...... ΙΣΑ ΙΣΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑς.... ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.......... ΚΑΙ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ....ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ........ΑΡΧΑΡΙΑ....ΕΙΜΑΙ......ΑΛΛΑ ΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ....ΟΛΟΙ ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΤΕ ΜΕ ΤΙς ΓΝΩΣΕΙς ΚΑΙ ΤΙς ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑς....... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΠΟΛΥ...ΡΕΝΑ..... ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ....... ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟΟΟΟΟ!!!!

41 σχόλια:

  1. καλεεεε τι τελειοοοο?? μπραβο ιριδουλα!! :) καλημερα!!! καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω καραμελιτσα μου...επισεις!καλως ορισες!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο έγινε!!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρακι μου!!!καλως ηρθες!

      Διαγραφή
  3. Είναι απίστευτο!!! Φανταστικό!!! Και σαν ιδέα και σαν δημιουργία!!! Μπράβο σου! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οnirokosmos......
      καλως ηρθες...
      ευχαριστω ..
      καλη εβδομαδα και σε εσενα!!

      Διαγραφή
  4. Τζαμπα εκλεγες??????
    Τι ομορφο που βγηκε!!!!!!Μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mariannna...καλως ορισες....χιχι!!!ευχαριστω!

      Διαγραφή
  5. ΒΡΕ ΑΤΙΜΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!!!!!!!
    ΜΕ ΚΟΨΟΧΟΛΙΑΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΕΣ!!!!!
    ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ Ε;
    ΕΓΙΝΕ ΑΠΙΘΑΝΟΣ Ο ΠΟΝΗΡΟΥΛΗΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑ.... ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΟΥ;
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΑΑ!!!!!!!
    ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!
    ΣΑΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!!!!!!!!
    ΗΔΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ, ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρεναααααα!!!χιχι!!ειχε απωλειες το....ξεμαλιασμα...
      σου χρωσταω και καλυτερες φωτογραφιες....αλλα δεν ηθελα να σε αφησω στην αγωνια.....ειναι απο το κινητο....
      καλως ηρθες....

      Διαγραφή
  6. κοριτσι..καλημερα..καλε αυτος ηταν ο κλεφτης..αντε αναμενουμε..τελοιο..σαν ζωγραφια..καλη συνεχεια...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια....καλως ηρθες
      ευχαριστω!!!!!!!!
      για το....κοριτσι......χιχι!!!

      Διαγραφή
  7. Πρωτότυπο,Ίριδα!
    Έγινε τέλειο,υπέροχο μοντάρισμα υλικών.
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εleniii!!!!!καλως ηρθες!!!
      ευχαριστω!!!καλη εβδομαδα!!!!

      Διαγραφή
  8. χα χα χα εξαιρετικο έγινε το συρτάρι σου. Καλό αποτέλειωμα και περιμένουμε με αγωνία! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες Μαρια Ζ....ευχαριστω....

      Διαγραφή
  9. Ο κλέψας του κλέψαντος!ΑΝ του βαστάει ας ξαναπεράσει απο την κουζίνα σου!!!χαχαχα είσαι απίστευτη!
    Πολύ ωραία ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΡΑ!!!!!καλως ηρθες!!
      ευχαριστω!!!
      δεν τολμαει ...ειμαι ετοιμη....
      με τα συνεργα μου....
      αν θελει πισω το ....παντελονι του...χιχιχι!!!

      Διαγραφή
  10. Χα!χα!χα! με το αρχάρια γελάω!!!! γιατί το συρτάρι είναι απίστευτα τέλειο... και σαν ιδέα και σαν εκτέλεση!!!!!! Αντε τελείωνε με αυτό να ξεκινήσεις το επόμενο!!!!! φιλιά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενταξει καλε!φτανει ...τι γελας!χιχι!ειπα...αρχαρια...αληθεια ειναι...δεν ειπα....καλονη..και κοριτσακι....το ξερω οτι ειμαι...γιαγια!!!!
      αλλα ...ειμαι σχετικα...νεα στις κατασκευες....εγω απο...συρματακια και πετρουλες και κορδονακια ξερωχιχι
      οσο για το επομενο....ερχεταιιιι....!!!τι νομιζατε...θα ...ξεμπερδευατε τοσο ευκολα!!χιχι

      Διαγραφή
    2. ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΕΔΩ, ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Χι!χι!χι! Γιαγιάδες σε δράση... με τα συρτάρια στα χέρια τρέχουν να δημιουργήσουν!!!!! Επάνω τους Ιριδα!!!! οι γιαγιάδες έχουν όρεξη!!!! Πολλά φιλιά η συνάδελφος γιαγιά!!! χι!χι!χι!!!!

      Διαγραφή
    4. EΛΗΦΘΗ....ΟΒΕΡ.....!!!!!ΧΙΧΙ!!!!

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω λόγια.Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νemesis!!!kαλως ηρθες κοριτσακι μου!!!ευχαριστω....

      Διαγραφή
  12. Wow!!!!!!
    M' αρέσει πάαααρα πολύ ο μαγειράκος, σούπερ είναι!!
    Φιλιά Ιριδά μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ!!!ευχαριστω....!!καλως ορισες!!!!ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ...ΣΕ ΟΛΕς ΕΣΑς....ΤΗς...ΜΠΛΟΚΟΜΑΓΕΙΡΙΣΕς!!!!!ΧΙΧΙ

      Διαγραφή
  13. ΑΧ! Είναι Μαγικά φανταστικό. Τέλεια η ιδέα του μάγειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια!!!!ευχαριστω!!!!
      καλως ορισες!!!
      ηταν...ποδιά....της κορης μου....
      και μου ηρθε ξαφνικα...η εμπνευση....
      στο.. σπιτι η μικρη ..μου...
      .με φοβηθηκε....
      και κρυβει τα πραγματα της...χιχιχι

      Διαγραφή
  14. πολύ όμορφο ιριδούλα μου! μακάρι να είχα την φαντασία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xm!ευχαριστω πολυ....Κ,Biky....αλλα νομιζω οτι τωρα ...με κοροιδευετε ... λιγο......μιλατε εσεις...για φαντασια....????ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!δεν σας φτανει κανεις!!!εγω...στερουμε...και στο λογο...αλλα και στις πραξεις....με το ζορι....του νηπιαγωγειου...εχω ...χρονια ακομη...μεχρι...τα 150...χιχι!!

      Διαγραφή
  15. πολυ ομορφο και πρωτοτυπο!!!!συγχαρητηρια.
    Καλο μηνα να εχεις απο αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!μικρε μου!καλως ηρθες!
      καλο μηνα και σε σενα!

      Διαγραφή
  16. ΑΚΟΜΗ ΞΕΒ..ΚΩΤΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ;
    ΗΤΑΝ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΣΟΥ;
    ΒΑΖΕ ΙΔΕΕΣ, ΒΑΖΕ ΙΔΕΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΠΙΤΙΑ!!!!!!!!!!
    ΑΧΧΑΧΑΑΧΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xixι!εμενα με κρατουν σε....
      .αποσταση....
      τους λεω ...
      .καλημερα.....
      καιλενε....
      .γυαλιζει το ματι σημερα....
      τι εχεις παλι στο νου σου???

      Διαγραφή
  17. υπέροχος και χωρίς παντελόνι...!!!Αν δεν με πρόλαβε άλλος έχω ένα βραβειάκι για σένα...Φιλιά...καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωωωωωω!!!!εγω ...αργησα να ερθω....γεραματα βλεπεις....κούτσα ....κούτσα.....εφτασα τελικα....
      πωπω!!!8...μερες περπατημα!!!χιχι!!!

      Διαγραφή
    2. εχω...προβλημα...δεν ...σε βρισκω....γιατι...δεν ανοιγεις την πορτααα?????θυμωσες...καλε???

      Διαγραφή
  18. καταπληκτικο μπραβο!καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω...κοριτσακι μου!!!!

      Διαγραφή
  19. πρωτοτυπο υπεροχο σπανιο το συρταρι σου μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή