Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει...........

26 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Ίριδά μου!!!Πανέμορφο το σπιτάκι σου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φανουλα....ευχαριστω..
      .ολοι εσεις το κανετε ομορφο..
      ...με την παρουσια σας...
      ψυχουλες...
      ομορφες. ευγενικες....
      και δημιουργικες...
      αλλιως...θα ηταν ...αψυχο!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό Μήνα Ιριδάκι!!!!!! Για καλοκαίρι πάντως... δύσκολο το βλέπω!!!!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοντος ψαλμος....αλληλουια!!!ετσι δεν λενε!!ολα θα γινουν στην ωρα τους....ευχαριστωωωωω

      Διαγραφή
  3. ετσι λενε κοριτσι ..αλλα δεν το βλεπω..πολυ κρυο..αλλα ο καλος μηνας απο την αρχη φαινεται..με τα δικα σου τα χρωματα δεν αμφιβαλω..καλη σου μερα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θυμησε μου....να σου στειλω...λουλουδιαααααααααααα!!για το.....(κοριτσι...)..
      αχ!!καημενουλα....και συ μυωπια εεεεε!!!!δεν πειραζει καλο μου!χιχιχι!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα!
    Με χιόνια μας ήρθε ο Φεβρουάριος,ας ελπίσουμε γρήγορα να έρθει η άνοιξη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι πρεπει....θελουμε νερακι...
      .για να εχουμε.
      ..λουλουδακια!!!
      και πρεπει και η ψυχη μας.
      ..να γεμιζει απο εικονες...
      .και εναλλαγες..
      .συναισθηματων....

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. καλο μηνα και σε σεναααααααααααα!!!

      Διαγραφή
  6. καλό μήνα και σε σένα Ιριδούλα μου...
    την άνοιξη μες το χιονιά μας έφερες με τα πανέμορφα λουλούδια σου...
    φιλιά μικρή μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι!!!εσενα σου χρωσταω λουλουδια....μικρηηηηηηηηηηη!!!!!!πιστευω να προλαβω....
      παλι μπερδεψες τα βλογκ....εδω...μιρομεγαλη....για συντονησου.....!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΝΕΡΑ ΙΡΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.Ο ΜΑΓΕΙΡΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΥΡΙΣΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ,ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΓΙΑ ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΟΥΡΙΑΑΑΑΑΑΑ!!και γω μαζι σας!!!!!καπου κρυμμενη θα ειμαι...προσεχετε τις χιονομπαλεςχιχιχιχιχιχι!!!!

      Διαγραφή
  8. καλό μήνα καρδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. και σε σενα...Κ Vικy...
      ..
      βγαλε καλη μου το δακρυ..
      .απο τα ματια σου..
      ..δεν σου ταιριαζει.....
      ΛΥΧΝΟς...ΚΑΙΟΜΕΝΟς...
      δεν σημαινει ..θλιψη...
      ειναι...φως...

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε!!κρυφτο παιζαμε???
      πω πω και δεν τοκαταλαβα!!!
      !τωρα????
      θα ψαξω εγω?????
      χιχι!!!
      καλως ορισες!!!
      !και οσο αντεξεις!!!!
      ευχαριστω!!!!

      Διαγραφή
  11. ....ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ...ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΜΟΥ!ΦΙΛΙΑ ΖΟΥΜΕΡΑ ..ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ!!!ΜΑΡΑΚΙ...ΜΑΡΑΚΙ!!!!!ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ...ΠΟΛΛΑ ...ΠΟΛΛΑ...ΤΟ ΞΕΡΕΙς??????
      ευχαριστωωωωωω!!!

      Διαγραφή