Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012

Συρταρια!!!ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΗ.!!!...απο την ΡΕΝΑ....

Μια νέα Πρόσκληση........ απο την αξιαγάπητη και ευρηματική .... μπλοκοφίλη...
Rena christodoulou...... http://diaheiros.blogspot.com/
το θέμα....ΣΥΡΤΑΡΙΑ..... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ....
.
.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ... ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ... ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑς... ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ...... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ.. . ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ..... ΤΗς ΠΡΟΣΦΟΡΑς.....
....................................... ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ..... ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.... ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ.... ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΡΕΝΑ..... ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ.....ΜΟΝΟ.....ΓΙΑΤΙ...Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ.....ΘΑΡΓΗΣΕΙ.... ΧΙΧΙ!!!!ΞΕΡΕΙς ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ....ΓΙΑ ΤΗς ΑΡΤΑς ΤΟ ΓΙΟΦΥΡΗ???? ΟΛΗΜΕΡΗς ΤΟ ΧΤΙΖΑΝΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...ΓΚΡΕΜΙΖΌΤΑΝ.....???? ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ..... ΔΕΝ ΘΑ ...ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ....ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ..... KAI......T.Ε.Λ.Ε.Ι.Ω.Σ.Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!! .... πάμε για το δεύτεροοοοο!!!! ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΑς ΣΧΟΛΙΑ!!!! ΚΑΙ...ΒΟΗΘΗΣΤΕ,....ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ....ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ...ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗς... ΡΕΝΑς ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.....ΠΟΥ ΞΈΡΕΤΕ....ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.... ΚΑΛΗ ΣΑς....ΜΕΡΑ...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

21 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ;
    ΑΝ ΚΟΛΛΑΣ ΚΑΠΟΥ ,ΡΩΤΑ ΜΕ , ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕ ΣΑΙΝΗ!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα γίναι καταπληκτικό. Είμαι σίγουρη.Θα μας πεις όμως και πως το έφτιαξες, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ονειρο ζουμε μην μας ξυπνατε..φαντασου αμα ερθει στο τελος του πως θα γινει..νασε καλα κοριτσι..καλη συνεχεια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν κρίνω από αυτό που έχεις φτιάξει μέχρι τώρα, εαι σίγουρη πως θα μας αφήσεις άφωνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνω κι εγω με τα κοριτσια! ειμαι σιγουρη οτι θα γινει τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΒΡΕ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΒΡΕ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ!!!!!!!
    ΟΣΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΗΧΗ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΚΑΣΤΡΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΣΚΑΣΩ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!!!!
    ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΠΟΡΤΕΣ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!!!!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΦΩΤΟΡΓΑΦΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΡΤΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΑΚΙΑ!!!!
    ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι απλα ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟ!!!!! Και με...περικεφαλαιες!!!-κορωνες ηθελα να πω!
    Μπραβο, εμπνευση....!!!
    Καλως σε βρηκα και καλη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα γίνει τελειο! Περιμένουμε οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό!!!!!!!! Τέλειο!!!!! Χίλια Μπράβο Ιριδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη κατασκευή !!!!Μπράβο !
    Αχ, όλο και κομπλάρω περισσότερο όσο βλέπω τις τόσο ωραίες δημιουργίες σας....Δεν έχω ακόμα σκεφθεί τι θα κάνω.εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά έγινα καταπληκτικό. Ειδικά όταν φωτίζεται....μαγικό αποτέλεσμα. Χίλια μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο έγινε!!! Μπράβο!!!!
    Καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι καταπληκτικό! Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ομορφο πΟυ εγινε!!!
    Μπραβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα καλά είναι απίθανο ...δεν έχω λόγια ..πολλά μπράβο ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπράβο σου!!!!!!! πολύ πρωτότυπο και πανέμορφο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σήμερα πηγαίνοντας στο σπιτάκι της Ρένας να δω την πρόοδο της πρόσκλησης έμεινα άφωνη με το κάστρο σου...πέρασα να το δω από κοντά...άψογο!!!τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο ότι και να πω θα είναι λίγο!!!!!Ένα μεγάλο μπράβο!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κορίτσιαααα !!!!σας ευχαριστώ πολύ ολες σας για τα καλά σας λογια.....
    σας ευχομαι....να περασετε ενα ΚΑΛΌ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ...
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΥΡΙΑΚΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή