Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Καλημέραααααα!!!



κάλιο..αργά ..παρά ποτέ!!!ετσι δεν λένε??
Λοιπόν...
όχι ...΄ενα...
όχι....δύο.....
αλλά....τρία...!!!!!!
μπούστα...!!!

μόνο..που δεν πρόλαβα να τα τελειώσω...
γιατί με πρόλαβε...ο ...ΥΟΣ...!!!

ΟΧΙ...ο δικός μου...χιχι!!!

αλλά(ο ιος) της ...γρίπης....!!!!

αμα πια!
στο σπίτι...μέχρι και ο σκύλος....βήχει!!!











Αυτά..ειναι τα υλικά!!
ξέχασα... πάλι τα συρματάκια...
εσείς ...μην τα ξεχάσετε...
ο...χαρτοπολτός...σαν υλικό...υπέροχος...

(χαρτί υγείας...
κομμένο με το χέρι σε κομματάκια...
περασμένο από το moulti...
με λίγο ζεστό νερό..
να γίνει σαν κρεμα..
το στραγγίζουμε με τα χέρια..η σε ένα ύφασμα μέσα...
και προσθέτουμε...κόλα..
περίπου...
1..χαρτί....
1...ποτήρι κόλα...)


...περνάτε λοιπόν για αρχή
το μπουκαλάκι
με χαρτοταινία,
,

...περνάτε το σύρμα
τρυπώντας,τους ώμους
η
στο λαιμό,
χωρίς το καπάκι..
κομμάτια ασύμετρα λυγισμένα στα δύο...


τοποθετείτε στο στήθος και στους ώμους
.μπάλες απο χαρτί...με την χαρτοταινία,

και αρχίζετε να βάζετε επάνω..λίγο λίγο..
τον χαρτοπολτό..
.κολάει μόνος του..με προσοχή..
και τον διαμορφώνετε με τα χεράκια σας σιγά σιγά...

Στην κατασκευή...
θέλει...τέσσερις μέρες να ξεραθεί...
Σαν υλικό...
τον έκλεισα..σε μεμβράνι...
και είναι ακόμα...νωπός...
υπέροχος...μια εβδομάδα τώρα...

αφού στεγνώσει καλά
μπορείτε να το βάψετε..
με ακρυλικά χρ'ωματα..

να κάνετε...decoupage..


η...να το ντύσετε με ..
ρούχα....

ανάλογα..την έμπνευση..και την διάθεσή σας...








οταν τα τελειώσω...χιχι!αμην !!
θα ανεβάσω φωτογραφία!!!

Υ/Γ...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους..για τα ευγενή... σχόλια σας...

και για την επίσκεψη στο..μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Σας Εύχομαι μια καλή Εβδομάδα!!
με ..χαμόγελο...καλή διαθεση΄...ΥΓΕΙΑ....έμπνευση..και δημιουργία!!
η ΑΞΙΑ..της ΖΩΗς...
είναι στα μικρά πράγματα...
που έχουμε ξεχάσει...


καλή επιτυχία!!!



ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

24 σχόλια:

  1. kalhmera iridoula moy glukia kai perastika sou! filakiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και περαστικούλια!!!!
    Πολύ ωραία και χρήσιμα τα μπούστα. Εγώ έχω ένα και το έχω υπέρ - φορτώσει!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια και τα τρια!
    Ευχαριστουμε πολύ και για τις οδηγίες!!!!
    Περαστικούλια και φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΕς ΟΔΗΓΙΕΣ..ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ..ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά σου!! Κι εμείς στην ίδια κατάσταση είμαστε στο σπίτι... Μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα μπούστα!! Μάλλον με την πρώτη ευκαιρία θα το επιχειρίσω κι εγώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και περαστικά!!Πήρες φόρα κι όχι ένα αλλά τρία μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ίριδα,πολύ μου αρέσουν!
    Εντυπωσιάστηκα,έφτιαξες το χαρτοπολτό μόνη σου και τόσο εύκολα,όπως περιγράφεις-δεν το ήξερα αυτό.
    Οι οδηγίες σου πολύ βοηθούν.
    Φιλιά-καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικααααα!!!ευχαριστουμε πολυ για τις οδηγιες!!!!!!φιλια πολλα Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ιδέα δεν είχα πώς γίνεται και δουλεύεται ο χαρτοπολτός...
    για μπούστο δεν με βλέπω,αλλά μου κατέβηκαν κάτι άλλες σατανικές ιδέες...
    μικρούλα μου πολλά ευχαριστώ για την ιδέα και τις οδηγίες...
    περαστικούλια σου και Καλησπέρααααααααα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λες να το τολμήσω;;;
    Περαστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν και αρρωστούλα σε βρίσκω πολύ δημιουργική!
    Περαστικά σύντομα εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Iridoyla μου περαστικα σου!!!Υπεροχα ολα και ευχαριστουμε για τις οδηγίες!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά και οι οδηγίες τέλειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. bardzo pomysłowe ,super!!! napewno wykorzystam :)
    pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστικα ευχομαι!!!!!!!!Ευχαριστουμε για την ιδεα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩ ΕΤΟΙΜΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τέλεια η μεταμόρφωση!!!πέρνα απ`το σπιτάκι μου για λίγο,σου έχω κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τελειααααααααα ειναι μπραβο ιριδουλα!!! τι καλα που μας δειχνεις τα υλικα και πως τα κανεις!!!! τωρα μαθαινω για τον χαρτοπολτο,πως γινετε και τι μπορει να κανει και εντυπωσιαστικα :)))) θα ξεκινησω τα πειραματα!!!!! περστικα και γρηγορα ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είναι όμορφο να μοιράζεσαι τις γνώσεις σου!

    περαστικά ιριδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία ιδέα!! Ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εκπληκτικές οι οδηγίες σου Ιριδούλα μου, μέχρι που σκέφτομαι να το προσπαθήσω (ουτε καν ηξερα πως φτιάχνεται ο χαρτοπολτός),εμαθα πολλά σήμερα!!!Το αποτέλεσμα της δουλειά σου ειναι εκπληκτικό .Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου ! Και το αποτέλεσμα ...super !!!!! Λεω να δοκιμάσω κι εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή