Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Καλημέρα!



προσπάθεια......πρώτη....

παρακαλώ..μην είσαστε...αυστηροί...

χιχι!

λάθη?

χμ! αρκετά...

αλλά δεν πτοούμε....

Υλικά....

ένα μπουκαλάκι πλαστικό (αυτο ειναι νερού..0,33 ,l)
χαρτοταινία......
κόλα..κρυσταλιζέ...
χαρτί υγείας.....
η..(.χαρτοπολτό...)
χρώματα(ακρυλικά)
εγώ χρησιμοποίησα...τεμπερες..με κόλα αντι για νερό...
ύφασμα..
κορδέλα....
τούλι...
...............

(βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει...)χιχι!
η δική μου....πάγωσε.....χιχι!

αυτό...ηταν παραγγελία της κόρης μου...
για να κρεμάσει...
τα κοσμήματά της.....

χιχι!ευτυχώς....
εχω άλλη μια βδομάδα...
μεχρι να γυρίσει...
για να φτιάξω...
άλλο...


ΓΙΑΤΙ???????

ΞΕΧΑΣΑ....Να του βάλω ...σύρμα...
στα χέρια....
η.....
στο κεφάλι.....
για να μπορεί να τα κρεμάσει......

μην γελάτε.........


πώς το έφτιαξα???

τον τρόπο...θα σαν τον....γράψω ..αργότερα....

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

22 σχόλια:

  1. Και σ' αυτό μπορεί να κρεμάσει κάλλιστα κολλιέ να καρφιτσώνει τα σκουλαρικάκια της!!!Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ !!Τα χρώματα υπέροχα και η κυρία κομψοτάτη!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Ίριδά μου! Τυχερή η κόρη...
    Καλημέρα και σε σένα, με χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ροζουλί και χαριτομένο!!!
    Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελεια ιδεα,φανταστικο αποτελεσμα ασχετως αν ξεχαστηκαν να μπουν πραγματακια επανω στην κυρια..μπραβο σου,καλο μεσημερι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω τι λες εσύ εγώ το βρίσκω υπέροχο και πρωτότυπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ,είναι χαριτωμένο και γλυκό ροζουλί!
    Μην αργήσεις με τις οδηγίες χιχι-από πέρυσι έχω παραγγελία από την κόρη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά κοριτσίστικο είναι!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ γλυκούλι, η κορούλα πιστεύω θα ενθουσιαστεί!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το βρίσκω υπέροχο...πάρα πολύ καλό βγήκε...και πολύ ωραία ιδέα για να κρεμάς τα κοσμήματά...μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάνε μια βόλτα από το blog μου....σου έχω βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι παραααα πολυ ομορφο! μπραβο ιριδουλα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηθελα τόσο να σου πώ...πώς είναι τέλειο!!!!
    τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πέρα από λάθη τεχνικά, που αν δεν τα έλεγες ούτε που θα τα πρόσεχα, το αποτέλεσμα είναι τόσο... γλυκό!!!!

    φιλιά ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααααα!!!! κάτι ξέχασα: Είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι όμορφο , εντυπωσιακό !!!! Έστω και σαν διακοσμητικό...Πάντως εγώ σε βραβεύω,έλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. λιλά ανάρτηση!!!μπράβο!!μια γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ροζ ..τα βλέπω όλα μωβ :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!! Γεια στα χεράκια σου!
    Τυχερή η κορούλα σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι έκπληξη! Όμορφο!
    Φιλί.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερα...κοριτσι ειναι ολα υπεροχαααα..δουλειες που εχουν λεπτομεροια..καλο σ.β....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πάρα πολυ όμορφο και κατατοπηστικές οι οδηγείες σου όμως πώς στερεώνεις τον πολτό πάνω στο μπουκάκι ? Το δένεις με την ταινία ?και μετά την βγάζεις?sorry...μπορεί να σου φαίνονται χαζές οι ερωτήσεις μου αλλα θα ήθελα να το προσπαθήσω να ο φτιαξω όμως δεν το εχω συλλάβει ακόμα καλά στο μυαλό μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή