Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!


Αγαπημένο...υλικό!
υγρό γυαλί......



πώς μπορούμε να φτιάξουμε...
ένα καλούπι....
.....................................................................................
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ...ΜΠΛΟΚΟΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...
ΛΥΠΑΜΑΙ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ...ΝΑΦΗΣΩ...
ΠΟΥΘΕΝΑ...ΠΙΑ....ΣΧΟΛΙΑ....
ΟΥΤΕ..ΚΑΙ ΣΤΟ,,,,ΔΙΚΟ ΜΟΥ...ΣΠΙΤΑΚΙ....
ΟΥΤΕ..ΚΑΙ ΣΑΝ ...ΑΝΩΝΥΜΟς....!!!!!
.
ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΤΕΛΟς ΜΟΥ???????????
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ...
ΕΙΜΑΙ ...ΚΑΙ...ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΗ ,....ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ!!

ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...ΟΛΟΥς,,ΓΙΑ ΤΙς ΕΠΙΣΚΕΨΕΙς ΣΑς
ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ...
ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΑς ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΟ!


ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ
ΥΓΕΙΑ....
ΚΑΙ ΚΑΛΕς..ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς...

9 σχόλια:

  1. Καλημέραααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Καλήμερα!!!
    Τι ωραία βίντεο!!!!! Έχω υγρό γυαλί αλλά ακόμα να το χρησιμοποιήσω.... Τι καταπληκτικά πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ιριδούλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρησιμοποιείς explorer; Έχεις δοκιμάσεις να μπεις στο ίντερνετ από chrome ή mozila; Δοκίμασε με όλα. Ωραίο το βιντεάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρααα!!
    !MARIA VILLIOTI....
    ευχαριστώωωωωωωωω έπιασεεε....
    θα δοκιμασω και στα σπιτακια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να έχεις μιαν όμορφη μέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου ιριδουλα! ομορφα τα βιντεακια σου οπως παντα!! παντα βρισκεις προτοτυπα και ωραια! να εισια καλα που τα μοιραζεσαι μαζι μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου Irida. Πολλές φορές το σύστημα "κολλάει". Γι' αυτό, όπως πολύ σωστά επεσήμανε η φίλη Μaria Villioti, πρέπει ν' αλλάζουμε πρόγραμμα περιήγησης (browser), δηλ. να χρησιμοποιούμε δοκιμαστικά: Internet Explorer, Chrome, Mozilla.
    Φιλιά
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή