Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Οταν ...η μαμά εχει έμπνευση!!!






Αν νομίζετε πως η έκλειψη...
με εκανε Να ασχοληθώ μόνο με τα ΛΙΚΕΡΑΚΙΑ....
γελιεστε....

Ατόπημα..Ν2

γιαυτό φταίει η κόρη μου....
ήθελε...να πετάξει ...τα σανδάλια...
ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙς???
οχι βέβαια....κατάσχονται...

-μα χάλασαν ....ξεκόλησαν,εφυγαν τα κρυσταλάκια...

-εντάξει...παιδί μου...εσύ πάντως ....δεν τα θέλεις..ετσι?

μην αλλάξεις γνώμη μετά!!!!

-οχι...οχι !!εντάξει!!!

-ΧΙ!ΧΙ!ΧΙ!!

ΛΟΙΠΟΝ......
κόλα...
χαρτοπετσέτες...
πινέλο....
κορδόνι......
λ'ιγη υπομονή....και ετοιμο....
το πασουμάκι.....
το λάθος ,βέβαια ήταν οτι πέρασα ..την κόλα με μικρό πινέλο....
και έγινε ..ο πάτος ανάγλυφος....
αλλά δε πειράζει ετσι κιαλλιώς για δείγμα το ήθελα.....

τα σανδάλια βέβαιά ήταν....
ΔΥΟ.....
το άλλο...το έκανα άλλη μετατροπή....
ΧΙ!ΧΙ!ΧΙ!
ΤΩΡΑ ΖΉΛΕΨΑΝ ...και οι δυο οι κόρες μου...
η μια θέλει το ένα σχέδιο και η άλλη το άλλο....

ΟΧΙ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΏΡΑ...ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ???δεν την ρώτησα...την ΡΩΤΗΣΑ....ΧΙΧΙ!

το άλλο σανδάλι...σε επόμενη ανάρτηση.....
πρέπει να πείσω και τον γιο...να μου ανεβάσει τις φωτογραφίες....
ειπαμε....Αρχάρια ειμαι ακόμα......

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6:57 μ.μ.

    Έτσι την παθαίνουμε οι μαμάδες,Ίριδα!Όλα για τα κορίτσια-χαλάλι τους,δεν μπορώ να πω όχι!

    Η μεταμόρφωση πέτυχε τέλεια,μ΄αρέσει το ροζάκι!
    Με γεια!
    Φιλιά!
    eleni-noprogram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν ήξεραν ότι η μαμά είναι χρυσοχέρα??
    Ετσι εύκολα είπαν ότι δεν τα θέλουν? χα χα χαα!
    Φοβερή μεταμόρφωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλη εμπνευση ειχες Iridoula μου!!!!To ροζουλί ειδικά εγινε καταπληκτικό, ιδέες μου βάζεις, αν και δεν τα καταφέρνω σε αυτά, αλλα ζήλεψα και θα προσπαθήσω)!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια στα χέρια σου, υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πότε τα παιδιά θα καταλάβουν άραγε πόσο ταλαντούχες μαμάδες έχουν;;;;Και μη σου πω κιόλας πως τα σανδάλια έγιναν ωραιότερα από ότι ήταν αρχικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ Η ΜΑΜΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όταν έχεις φαντασία και μεράκι, τα... άχρηστα γίνονται αξιοζήλευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΣΑΝΔΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ IRIDA!
    ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!

    Υ.Γ. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΣΤΑ "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"!
    ΝΑ' ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή