Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

ΟΤΑΝ Η ΜΑΜΑ…ΕΧΕΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ…..

Για το σημερινό μου χιχι!ατόπημα…φταίει…..μια Κυρία…..που όλoi την γνωρίζετε…
Και παρόλο…που τις αλχημείες της τις κάνει σε μια «Μικρη κουζίνα»
Τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου ….μικρά…..
http://mikrikouzina.blogspot.com/




ΑΝΤΙΘΈΤΩς….έχει βαλθεί να μας ….καταστρέψει. όλους…
.χιχι
(Τσαμπα λεφτά στους…διατροφολόγους δινω)…
..με τις συμβουλές της……
Και έχει και άλλες φίλες τριγύρω……την μία καλύτερη από την άλλη….που δεν σαφήνουν …
ν αγιάσης…..
Και αν νομίζετε …ότι μόνο τις συνταγές μας παραθέτουν …
στα σπιτάκια τους…..
Κάνετε λάθος……….
ΛΕΝΕ…ΟΤΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑς ΕΡΧΕΤΕ Η ΟΡΕΞΗ…
…ΑΜ…ΔΕ…..
Εδώ με το που ανοίγεις την σελίδα…….
να κατι….Λαχταριστες …χιχι φωτογραφιες ….πρωί πρωί….
.τόσο ζωντανές που νιώθεις την μυρωδιά της μαρμελάδας
και του φαγητού να σου γαργαλάει την μύτη……..
Είπα θα το κόψω το internet …με χαλάει……
Τι τυχερές μερικές που έχουν μόνο ένα χόμπυ…….
Εγώ ..ειμαι άρρωστη…..
Τι το θέλω το…….ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ…ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΞΑΠΤΕΙ ΚΆΘΕ ΦΟΡΆ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΊΑ……>????

ΔΗΛΑΔΗ …ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ…ΕΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ…Ο ….ΚΡΟΝΟς…..ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΤΟΥ….
ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ…….ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ…ΝΑ ΠΑΩ…>>.
ΧΜ!!!ΜΗ Βάζω ιδέες…μη βάζω ιδεες…..
ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ……..ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ……..



ΛΈΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΊΡΑΞΕ Η ΕΚΛΗΨΗ,…….Η Ο ΑΝΆΔΡΟΜΟς ΕΡΜΗς??????
Θα δείξει……………









Ετσι που το πάω ξέχασα και το θέμα της Ανάρτησης χιχι!!
ΛΟΙΠΟΝ…..
ΛΙΚΕΡ ΟΥΖΟ………..
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ……

ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ KiKi……….ξεκίνησα……..
και δεν πρόκειται να σταματήσω …..
Πάντα μου φαινοταν …η Παρασκευή ……των Λικέρ …
πολύ πολύ Δύσκολη……χρονοβόρα και ακατόρθωτη…
για κάποιον που δεν έχει γνώσεις……
Έκανα λάθος…….με τις κατάληλες οδηγίες …όλα γίνονται…
Και …δεν θα ξαναγοράσω έτοιμο ΛΙΚΕΡ πιά……..
Φυσικά…ξεκινησα από το πιο…Ε’υκολο……
Σιγά μην περίμενα …ένα μήνα για τα αποτελέσματα…..χιχι!
Τώρα βέβαια που το πείραμα πετυχε……
Θα εχω περισσότερο υπομονή!!
ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΡΩΜΑ……ΦΙΝΑ ΓΕΥΣΗ….
ΓΛΥΚΌΠΙΟΤΟ……
ΈΧΩ δοκιμάσει δύο διαφορετικά ουζα……
και θα συνεχίσω….
.μέχρι να βρώ πιο ουζο μου ταιριάζει καλύτερα στην δικιά μου γευση,,,,,

ΦΥΣΙΚΑ……….δεν θα μπορούσα να μην βάλω την δικιά μου πινελιά….
Έτσι στόλισα τα μπουκαλάκια του ουζου…με
Κορδόνι…..οργάτζα,ροδέλες ...φίλντισι…

Το κορδόνι είναι πλεγμενο με τη τεχνική»makramé”
Kai το ένα καπάκι πλεγμένο με το βελονάκι…
στο άλλο καπάκι κόλησα απλά το κορδόνι...
Και στον λαιμό του μπουκαλιού..
το εβαλα το κορδόνι ,,θηλια θηλιά….

Φυσικά το ένα εφυγε …για δώρο,….!!!!

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥς….
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

9 σχόλια:

  1. αν και το ουζο δεν μου ερεσει απο σενα και τα μπουκαλακια σου θα το επινα.Οσο για τα παραπανω.σε καταλαβαινω απολυτα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια στα χερακια σου ιριδουλα μου!!!! :) καλημερα!! καλη εβδομαδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕ θα το πιστέψεις την στιγμή που έκανα κλικ στη σελίδα σου ερχόταν το μήνυμα σου σε μένα!!
    Έχω κι εγώ το βιβλίο της Κικής αν κι ασχολούμαι πειραματιζόμενη από χρόνια με αυτά.
    Όσο για τα φαγητά και γλυκά διάβαζε τα και απόλαυσε τα!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκίζουν τα λικεράκια σου....καί από χρώμα καί από στόλισμα!!! Και σε άλλα ακόμη καλύτερα!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ♥ ♥ * ♥ *,, ♥ ♫ ♪ • ♥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ♥ ♥ * ♥ *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το λικερ φαίνεται πολύ καλό με χρώμα διαυγές αυτή είναι η επιτυχία στο λικέρ, να μην θαμπώσει..αλλά ενθουσιάστηκα με την διακόσμηση των μπουκαλιών κυρίως αυτού με τις ροδέλες !!!!Γεια στα χέρια σου κοριτσάκι.
    ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3:26 μ.μ.

    Ίριδα,ας ξεκινήσω κι εγώ από το βιβλίο-αρκετά λικεράκια φτιάξαμε-η κόρη κι εγώ-όλα τέλεια και γλυκόπιοτα.Είναι το ιδανικό βιβλίο με δοκιμασμένες συνταγές-έχω άδικο που τη λέω Deli;

    Στην υγειά σου,να δοκιμάσεις κι άλλες γεύσεις!Με προσωπική σφραγίδα,εξαιρετικά τα μπουκαλάκια!
    Φιλιά!
    eleni-noprogram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη εβδομάδα με γεύσεις πολύχρωμες και γεμάτες!

    Φιλιά μεθυσμένα από ούζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή