Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012

Ενα κομμάτι ουρανού!

Ιρις......η...Ιριδα.......

Το λουλούδι..... Ιρις.......πήρε το όνομά του απο την αρχαία θεά ...ίριδα...
την θεά του ουράνιου τόξου...
Η Ιρις ήταν επίσεις και αγγελιοφόρος των θεών
κυρίως του Δία και της Ηρας....
Μετέφερε μηνύματα απο το...'' μάτι του ουρανού''...στη γή
με την καμπύλη του ουράνιου τόξου...
Ηταν κόρη του Θαύματντα....και της Ωκεανίδας
που είχε αδελφές...τις Αρπυίες την Αελλώ και την Ακρη...
Όταν οι θεοί ήθελαν να ορκιστούν στο νερό της Στυγός
την έστελναν να γεμίσει
το χρυσό σταμνί της...
Στο πέρασμά της φανερώνονταν
στον θόλο του ουρανού
εφτά υπέροχα χρώματα...
Γιαυτό θεωρήθηκε...η προσωποποίηση του ουράνιου τόξου....
Η λέξη Ίρις ...σημαίνει ''μάτι του ουρανού''
Ήταν το όνομα....που δόθηκε.....
στη θεά.....
στο λουλούδι....
και στην κόρη των ματιών μας.....
.........Αυτο σημαίνει......
οτι ο καθένας απο μας....
κουβαλάει μαζί του....
ΕΝΑ ΚΟΜΜΆΤΙ...ΟΥΡΑΝΟΥ.....!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Nells!!!!thank you very much!welcome!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ανταποδίδω την επίσκεψη και εύχομαι καλοτάξιδο το μπλογκ σου...-:))
    ( οι ίριδες είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς ήρθες μικρή μου!!!ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΙΡΙΔΑ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!
    ΙΡΙΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΖΑΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΑΣ..ΤΗΝ ΕΙΠΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΦΑΙΔΡΑ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλώς ήρθες!όμορφη και πολυτάλαντη΄..Μαρία!!!να σου ..ζήση..η νεραιδούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. " μικρή μου "...???στείλε όνομα τηλέφωνο διεύθυνση να σου στείλω λουλούδια...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλόμου σπιρτόκουτο!!!σε σχέση με μένα πάντα....εισαι πολυ μικρουλα...ειμαι...γιαγια????θα μπορούσα να έχω ...εγγόνια....αλλά...δεν μου κάνουν το χατήρι....αλλά και σε σχέση ...με την φωτό....εισαι ...ενα μικρό γλυκό ..χαμογελαστό παιδί¨!!!!!ξέρεις ...περιμένω τα ....λουλούδια παρακαλώ....χιχιχιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή